Veldritseizoen 2018 / 2019
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik vind die crossen na het WK altijd een beetje als mosterd na de maaltijd, of Heracles-Emmen ná het WK voetbal.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hoe van der Poel telkenmale dat dubbel schuine dijkje nam was echt indrukwekkend, zeker als je van Aert daar telkens zag afstappen. Het lijkt zo makkelijk als je het Matthieu ziet doen maar dan zie je der rest en besef je dat het echt pure technische klasse was!
Ook toch indrukwekkende hoe van Aert zich wist terug te vechten na de eerste versnelling van Mathieu.
Ook toch indrukwekkende hoe van Aert zich wist terug te vechten na de eerste versnelling van Mathieu.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat sowiso, maar kijk ook uit naar wat beter weer. Natte grijze winter weer dit jaar.robbebopper schreef: ↑03 feb 2019 22:58 Ik vind die crossen na het WK altijd een beetje als mosterd na de maaltijd, of Heracles-Emmen ná het WK voetbal.
Less is bore
De beste van de laatste jaren heeft gewonnen.
Terechte en verdiende winnaar.
En nu op naar het openingsweekend van de voorjaarsklassiekers in Vlaanderen!
za 02 maart: Omloop Het Nieuwsblad
zo 03 maart: Kuurne-Brussel-Kuurne
Terechte en verdiende winnaar.
En nu op naar het openingsweekend van de voorjaarsklassiekers in Vlaanderen!
za 02 maart: Omloop Het Nieuwsblad
zo 03 maart: Kuurne-Brussel-Kuurne
Ik hoop dat ze ooit de biergooiende meute aanpakken. Ik erger me verschrikkelijk aan dat soort mensen.
Ik ben héél erg blij dat VDP wereldkampioen is geworden. Wel jammer voor Toon Aerts dat die ene slipper hem (waarschijnlijk) zilver heeft gekost.
Ik ben héél erg blij dat VDP wereldkampioen is geworden. Wel jammer voor Toon Aerts dat die ene slipper hem (waarschijnlijk) zilver heeft gekost.
-
- Forum-lid HC
Mooie zege, hem zeker gegund gezien zijn inspanningen en seizoen!
Best een aardige wedstrijd gezien, de spanning was er na de helft wel af, maargoed je weet het nooit.
Best een aardige wedstrijd gezien, de spanning was er na de helft wel af, maargoed je weet het nooit.
En dan heb ik nog de Brico Parkcross in Maldegem , morgen (6-2-2019) , vergeten.PassoEira schreef: ↑03 feb 2019 22:42Eerst nog de drie weekeinden van deze maand genieten van 6 crossen.daniel1975 schreef: ↑03 feb 2019 21:00 Terechte winnaar!
En nu klaar met die modder, op naar de voorjaarsklassiekers. Met nadruk op voorjaar!
Rechtstreeks op een livestream van VTM,
https://www.maldegem.be/parkcross
Hier de (overgespoten) fiets waar Mathieu morgen voor het eerst te bewonderen is.PassoEira schreef: ↑05 feb 2019 10:39En dan heb ik nog de Brico Parkcross in Maldegem , morgen (6-2-2019) , vergeten.PassoEira schreef: ↑03 feb 2019 22:42Eerst nog de drie weekeinden van deze maand genieten van 6 crossen.daniel1975 schreef: ↑03 feb 2019 21:00 Terechte winnaar!
En nu klaar met die modder, op naar de voorjaarsklassiekers. Met nadruk op voorjaar!
Rechtstreeks op een livestream van VTM,
https://www.maldegem.be/parkcross
https://sporza.be/nl/2019/02/05/regenbo ... -der-poel/
Wel tekenend dat frameontwikkelaars weinig meer weten te verzinnen dan wat gekleuter rond de zadelpen., is toch allemaal utzelfde.
100 jaar geleden was de vorm al klaar...
100 jaar geleden was de vorm al klaar...
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig