Gruwel….. daar straalt de ijdelheid, drang naar macht en oude mannen cultuur vanaf.
Ik heb nooit een aversie tegen de pvda gehad, maar deze man roept dat wel op. Ik had zo gehoopt op een meer verfrissende nieuwe lijsttrekker.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Gruwel….. daar straalt de ijdelheid, drang naar macht en oude mannen cultuur vanaf.
In landen waar men verwacht dat na de verkiezingen een Messias komt bovendrijven, vormt zich meestal een dictatuur. Doe maar gewoon iemand die goed is in zijn werk en zijn best doet.
Over de aandacht voor Oekraïne: zou het er mee te maken kunnen hebben dat dit veruit de grootste oorlog in Europa is sinds WO II, op 12 uur rijden van hier, aan de grens van EU en NAVO, met de oude vijand, die eerder in Oekraïne, Moldavië en Georgië bezig is geweest, met vergiftigingen en andere moorden in Europa, MH17, met nucleaire dreigementen, en tot voor kort de energieboer van het continent? Best logisch dat in Europa en de VS veel aandacht voor is.mao schreef: ↑26 aug 2023 13:19Sommige beginnen hier schaapachtig te lachen als ik het over MSM heb,EmPeHa schreef: ↑26 aug 2023 11:06 Ja, ik zat op wikipedia al even te kijken wat er mogelijk onder valt. Bijvoorbeeld bureaucratie. Andere externe partijen zijn weer een andere macht.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vierde_macht
"Bureaucratie", als ik dat lees als de hoogste ambtenaren verwacht ik daar meer tegenwerking.
De journalisten stellen Omtzigt wel vragen die ze bijvoorbeeld Timmermans niet vragen. Bijvoorbeeld of hij een partij kan leiden en of hij het mentaal allemaal gaat trekken. Je snapt waar die vragen vandaan komen, maar een beetje apart is het wel.
Maar vergeet niet dat de pers / media onze waakhonden van de democratie zijn.
Daarbij worden onze meningen in grote (bij de een wat meer dan de ander) mate gevormd door wat er zoal dagelijks voorbij komt….of juist wat niet gemeld word.
Wat lugosi al aangaf , in Jemen vind er een slachtpartij plaats onder de bevolking.
Het heeft hier nog geen 1% aandacht in de media dan de oorlog in Oekraïne.
We hadden al wat toekomstplannen gemaakt buiten Nederland. Mocht PvdA/GL met Timmermans de grootste worden dan gaan we dat proces versneld in werking stellen. Elk volk krijgt de leider die het verdient zegt men wel eens inclusief de gevolgen.
In Vlaanderen hebben we echt niet gestemd voor de partijen die nu federaal de dienst uitmaken.El Pistolero schreef: ↑27 aug 2023 01:54 ........ Elk volk krijgt de leider die het verdient zegt men wel eens inclusief de gevolgen.
Bij MSM lees ik niet eens verder, dan volgt er standaard complotwaanzin. Ergens in de coronatijd heb ik besloten dat ik daar geen enkele energie meer aan ga verspillen.Fietsgenieter schreef: ↑27 aug 2023 00:45 En iedereen mag het natuurlijk hebben over MSM, NWO en zo meer, als die mensen de behoefte voelen om keihard uitgelachen te worden, prima toch, we leven in een vrije wereld. Gekke wereld ook, maar dat terzijde.
Gewoon een vraag, want ben niet echt op de hoogte van het Belgische, hebben jullie dan een minderheidsregering?Lcsmet schreef: ↑27 aug 2023 09:21In Vlaanderen hebben we echt niet gestemd voor de partijen die nu federaal de dienst uitmaken.El Pistolero schreef: ↑27 aug 2023 01:54 ........ Elk volk krijgt de leider die het verdient zegt men wel eens inclusief de gevolgen.
Een putsch van de verliezers, omdat ons staatsbestel dat mogelijk maakt.
De federale regering heeft een meerderheid als je het over de 2 landsdelen bekijkt.Fietsgenieter schreef: ↑27 aug 2023 09:39 ......
Gewoon een vraag, want ben niet echt op de hoogte van het Belgische, hebben jullie dan een minderheidsregering?