Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

danoontje
Forum-lid
Berichten: 1023
Lid geworden op: 31 dec 2006 15:16

danoontje 10 jul 2013 14:36

Een heerlijke fiets!! (en ja, hij staat wel te koop..)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Anima Sana In Corpore Sano.

screenkiller
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 jun 2013 21:06

screenkiller 10 jul 2013 14:42

danoontje schreef:Een heerlijke fiets!! (en ja, hij staat wel te koop..)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
waarom doe je hem weg danoontje?

danoontje
Forum-lid
Berichten: 1023
Lid geworden op: 31 dec 2006 15:16

danoontje 10 jul 2013 14:46

De enige reden is dat ik naar 11spd wil. En ik kan rekenen wat ik wil maar deze verkopen en een nwe Canyon met 11spd is ook een optie :D
Ik heb hier eens ooit gelezen, eens een canyon altijd een canyon en ik denk dat dat ook voor mij zo is. Ik ben fan!
Anima Sana In Corpore Sano.

screenkiller
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 jun 2013 21:06

screenkiller 10 jul 2013 14:58

voor welke 11 speed ga je dan dan CF SLX ? of gewoon CF?

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 10 jul 2013 15:35

Diable ruud schreef:GoldenRatio, je doet je pseudoniem eer aan!
Bedankt voor de nuttige info.
Ondertussen wacht ik af wat Canyon me te bieden heeft in het replacement-programma, maar dat duurt inmiddels ook al weer 5 dagen........Service is waarschijnlijk ook op vakantie.

Galsdergerman, niet elke juridische procedure eindigt in een rechtszaak, vaak laten partijen het zover niet komen. Als je in je recht staat win je gewoon, mensen gaan al te vaak niet in procedure vanwege de angst voor kosten en rompslomp. Jammer. De rompslomp geef je uit handen en de kosten zijn al helemaal mijn probleem niet. Principe, daar draait het om!

Groeten uit Frankrijk
Vanaf volgende week heb ik hier mijn reserve-fiets ook weer tot mijn beschikking, een echte van Tuyl, titanium, met 48.200 op de teller, zonder problemen.
Het kan aan mij liggen maar het is wellicht ook je toon die ervoor zorgt dat je forum leden tegen je in 't harnas jaagt. Je stelt een vraag, mensen geven hun mening, je valt ze daar vervolgens op aan. Terug naar het topic: mijn ervaring met de garantie van Canyon is zeer goed. Kreeg een nieuw frame nadat ik foto stuurde van losse bus bij bidonhouder. Ze waren ook niet te beroerd om er nieuwe balhoofd lagers bij te doen.

Diable ruud
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 jul 2013 20:42

Diable ruud 10 jul 2013 16:35

Zojuist een reactie van Canyon gekregen, met een te overwegen voorstel in het replacementpragramma. Mooi.
Ondertussen niet stil gezeten, 82% inzake garantie-procedures ( electronica, auto's, ed) blijkt bij rechtsgang in het nadeel van de fabrikant uit te pakken. De bewijslast wordt vaak bij de producent neergelegd tegenwoordig, om de consument te beschermen. Ook mooi dus.

Overleg zondag bij de Ventoux met wat fietsmaten aldaar.
Misschien fiets ik wel even bij de Canyon-monteurs langs op de rustdag....

Beste Liviollvius, die slag is alvast mijn.
Wordt vervolgd.
Fiets ze!


À bientot.

Gebruikersavatar
jsprbcn
Forum-lid
Berichten: 2319
Lid geworden op: 20 jan 2011 23:40
Locatie: barcelona
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 10 jul 2013 16:38

Diable ruud schreef:Zo, ik ga het forum maar weer verlaten....ik had er meer van verwacht.
Fiets.nl bedankt.

Diable Ruud.
Blijkbaar vind je het dan nog wel nodig om je "dagboek" hier bij te houden :roll: :roll:

screenkiller
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 jun 2013 21:06

screenkiller 10 jul 2013 18:54

Diable ruud schreef:Zojuist een reactie van Canyon gekregen, met een te overwegen voorstel in het replacementpragramma. Mooi.
Ondertussen niet stil gezeten, 82% inzake garantie-procedures ( electronica, auto's, ed) blijkt bij rechtsgang in het nadeel van de fabrikant uit te pakken. De bewijslast wordt vaak bij de producent neergelegd tegenwoordig, om de consument te beschermen. Ook mooi dus.

Overleg zondag bij de Ventoux met wat fietsmaten aldaar.
Misschien fiets ik wel even bij de Canyon-monteurs langs op de rustdag....

Beste Liviollvius, die slag is alvast mijn.
Wordt vervolgd.
Fiets ze!


À bientot.
mooi voor je ruud.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 10 jul 2013 19:33

Diable ruud schreef:Zojuist een reactie van Canyon gekregen, met een te overwegen voorstel in het replacementpragramma. Mooi.
Ondertussen niet stil gezeten, 82% inzake garantie-procedures ( electronica, auto's, ed) blijkt bij rechtsgang in het nadeel van de fabrikant uit te pakken. De bewijslast wordt vaak bij de producent neergelegd tegenwoordig, om de consument te beschermen. Ook mooi dus.

Overleg zondag bij de Ventoux met wat fietsmaten aldaar.
Misschien fiets ik wel even bij de Canyon-monteurs langs op de rustdag....

Beste Liviollvius, die slag is alvast mijn.
Wordt vervolgd.
Fiets ze!


À bientot.
Dus jij gaat de mechaniekers van Lotto-Belisol lastig vallen met jouw probleem? Je weet dat die lui helemaal niets van doen hebben met het bedrijf Canyon?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

gaisdergerman
Forum-lid
Berichten: 2862
Lid geworden op: 11 jan 2008 12:05

gaisdergerman 10 jul 2013 19:38

Katusha bedoel je dan denk ik :smile:

Diable ruud
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 jul 2013 20:42

Diable ruud 10 jul 2013 20:21

Katusha it is, reageren is leuk maar kom dan wel met de juiste info mister amclassic-fan.
Ik ben en blijf fan van Canyon, dus een bezoekje zal de moeite altijd waard zijn!

Screenkiller, bedankt voor je reactie.

Jsprbcn, je leest wel alles, je wilt echt niets missen hè?
Leuke soap wordt het, ik zal niets verklappen.....ik weet al hoe het afloopt!
Na het weekend de volgende aflevering, speciaal voor jou!

Ik zag dat er forumleden zijn die al dik 4000 berichten gepost hebben, ik heb nog een lange weg te gaan dan.....


À bientot.

gaisdergerman
Forum-lid
Berichten: 2862
Lid geworden op: 11 jan 2008 12:05

gaisdergerman 10 jul 2013 20:52

Ik mag hopen dat jij de 4000 niet gaat halen. Denk dat je te lang in Frankrijk heb vertoefd.

Plaats reactie