Re: Canyon topic
Geplaatst: 10 jul 2013 14:36
Een heerlijke fiets!! (en ja, hij staat wel te koop..)
waarom doe je hem weg danoontje?danoontje schreef:Een heerlijke fiets!! (en ja, hij staat wel te koop..)
Het kan aan mij liggen maar het is wellicht ook je toon die ervoor zorgt dat je forum leden tegen je in 't harnas jaagt. Je stelt een vraag, mensen geven hun mening, je valt ze daar vervolgens op aan. Terug naar het topic: mijn ervaring met de garantie van Canyon is zeer goed. Kreeg een nieuw frame nadat ik foto stuurde van losse bus bij bidonhouder. Ze waren ook niet te beroerd om er nieuwe balhoofd lagers bij te doen.Diable ruud schreef:GoldenRatio, je doet je pseudoniem eer aan!
Bedankt voor de nuttige info.
Ondertussen wacht ik af wat Canyon me te bieden heeft in het replacement-programma, maar dat duurt inmiddels ook al weer 5 dagen........Service is waarschijnlijk ook op vakantie.
Galsdergerman, niet elke juridische procedure eindigt in een rechtszaak, vaak laten partijen het zover niet komen. Als je in je recht staat win je gewoon, mensen gaan al te vaak niet in procedure vanwege de angst voor kosten en rompslomp. Jammer. De rompslomp geef je uit handen en de kosten zijn al helemaal mijn probleem niet. Principe, daar draait het om!
Groeten uit Frankrijk
Vanaf volgende week heb ik hier mijn reserve-fiets ook weer tot mijn beschikking, een echte van Tuyl, titanium, met 48.200 op de teller, zonder problemen.
Blijkbaar vind je het dan nog wel nodig om je "dagboek" hier bij te houdenDiable ruud schreef:Zo, ik ga het forum maar weer verlaten....ik had er meer van verwacht.
Fiets.nl bedankt.
Diable Ruud.
mooi voor je ruud.Diable ruud schreef:Zojuist een reactie van Canyon gekregen, met een te overwegen voorstel in het replacementpragramma. Mooi.
Ondertussen niet stil gezeten, 82% inzake garantie-procedures ( electronica, auto's, ed) blijkt bij rechtsgang in het nadeel van de fabrikant uit te pakken. De bewijslast wordt vaak bij de producent neergelegd tegenwoordig, om de consument te beschermen. Ook mooi dus.
Overleg zondag bij de Ventoux met wat fietsmaten aldaar.
Misschien fiets ik wel even bij de Canyon-monteurs langs op de rustdag....
Beste Liviollvius, die slag is alvast mijn.
Wordt vervolgd.
Fiets ze!
À bientot.
Dus jij gaat de mechaniekers van Lotto-Belisol lastig vallen met jouw probleem? Je weet dat die lui helemaal niets van doen hebben met het bedrijf Canyon?Diable ruud schreef:Zojuist een reactie van Canyon gekregen, met een te overwegen voorstel in het replacementpragramma. Mooi.
Ondertussen niet stil gezeten, 82% inzake garantie-procedures ( electronica, auto's, ed) blijkt bij rechtsgang in het nadeel van de fabrikant uit te pakken. De bewijslast wordt vaak bij de producent neergelegd tegenwoordig, om de consument te beschermen. Ook mooi dus.
Overleg zondag bij de Ventoux met wat fietsmaten aldaar.
Misschien fiets ik wel even bij de Canyon-monteurs langs op de rustdag....
Beste Liviollvius, die slag is alvast mijn.
Wordt vervolgd.
Fiets ze!
À bientot.