Pinarello
-
- Forum-lid
Je kan er ook een weekend van maken, fietsje mee, zijn leuke hotels en campings in de buurt ( of maak ik nu ook reclame )
- daniel1975
- Forum-lid HC
Grappig: Cav wil niet naar SKY omdat ze op Pina rijden. Hij moet en zal op een Speci.
Less is bore
Leuk dat je dit hier plaatstdaniel1975 schreef:Grappig: Cav wil niet naar SKY omdat ze op Pina rijden. Hij moet en zal op een Speci.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Wel de meest goedkope vorm van marketing. Iedereen weet dat Cavendish voor een enorm bedrag op de loonlijst van Specialized staat, net als Tony Martin en Contador.daniel1975 schreef:Grappig: Cav wil niet naar SKY omdat ze op Pina rijden. Hij moet en zal op een Speci.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar waarom is ie dan al maaaaaaanden aan SKY gelinkt door iedereen?
@farelli: ik plaats het hier zodat iedereen kan zien hoe dom Cav is
@farelli: ik plaats het hier zodat iedereen kan zien hoe dom Cav is
Less is bore
Ik ben soms best kritisch over het gemodereer op dit forum, maar deze opmerking/insinuatie raakt kant noch wal.roy73 schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar de "objectieve"mening van een moderator.
(Ter info: volgens mij refereert Daniel aan het feit dat hij onlangs van een Pina naar een Specialized en weer terug naar een Pina is gestapt.)
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat Cav geen consessies wil doen aan een aantal aspecten van zijn fiets (vergelijk maar met een super tijdrijder die ook niet op elk frame wilt rijden)
Ik zelf heb met beide merken overigens helemaal niks. Het ene is een karakterloos gebruiksvoorwerp, het andere een stuk overpriced schreeuwcarbon voor mensen met geld en zonder fantasie
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 20 nov 2011 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.