foto van je fiets
[quote="Herera"]
Mijn nieuwste aanwinst!
Koga Miyata Fullpro uit 1981 met het originele wedstrijdframe van de Capri Sonne ploeg destijds. Gewoon staal dus.. maar rijdt super!! Ga hiermee o.a. de Retroronde van vlaanderen rijden in juni.
[/quote]
En jij denkt hiermee weg te komen op het forum "foto van je fiets"? Wij willen een foto
Mijn nieuwste aanwinst!
Koga Miyata Fullpro uit 1981 met het originele wedstrijdframe van de Capri Sonne ploeg destijds. Gewoon staal dus.. maar rijdt super!! Ga hiermee o.a. de Retroronde van vlaanderen rijden in juni.
[/quote]
En jij denkt hiermee weg te komen op het forum "foto van je fiets"? Wij willen een foto
Schitterende fiets. Was de eerste fiets waar ik warm voor liep. Kan me nog herinneren dat ik `m van Peter Winnen in het echt heb gezien als jong ventje tijdens een na-tour criterium in Venhuizen.
Ziet er nog ongelovelijk goed uit! En origineel ook. Gefeliciteerd ermee.
Ziet er nog ongelovelijk goed uit! En origineel ook. Gefeliciteerd ermee.
Dank jullie wel! Ik ben er ook ongelooflijk blij mee!! Heb hier al jaren naar gezocht.. maar telkens greep ik ernaast of waren het afgejakkerde exemplaren. De fiets is volledig Dura Ace afgemonteerd behalve de schakelpoken en remgrepen deze zijn van Shimano 600 Arabesque. Hieronder nog wat detailfoto's van de graveringen e.d.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
-
- Forum-lid
Prachtige fiets!
[quote="Herera"]Mijn nieuwste aanwinst!
Koga Miyata Fullpro uit 1981 met het originele wedstrijdframe van de Capri Sonne ploeg destijds.
Gewoon staal dus.. maar rijdt super!![/quote]
Vroeger was echt niet alles beter, maar dit dus wel.
[quote="Herera"]...schakelpoken...[/quote]
Genieten!
Koga Miyata Fullpro uit 1981 met het originele wedstrijdframe van de Capri Sonne ploeg destijds.
Gewoon staal dus.. maar rijdt super!![/quote]
Vroeger was echt niet alles beter, maar dit dus wel.
[quote="Herera"]...schakelpoken...[/quote]
Genieten!
-
- Forum-lid
Mooie fiets! In die tijd had ik een Gazelle 531SL met Dura Ace onderdelen. In mijn herinnering zag het crankstel er anders uit, is die ook Dura Ace?