Cannondale
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik denk een wedstrijdfiets. Race what you can replace.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- Jaap Telder
- Forum-lid
Fraai geheel!colinb schreef:Hierbij de eerste foto.
Gisteren de eerste 160 km. gereden. wat een verschil t.o.v. mijn oude caad 9!
En een Mio gemonteerd zie ik, ik heb dezelfde (maar dan helemaal zwart gemaakt/getaped), prima GPS
Nog een spacertje er tussen uit en hij is nog mooier
Fijne fiets Colin!
mmmmh, lichtblauw? Vind het als ik eerlijk ben niet de mooiste kleurstelling, sorry! Maar gelukkig maakt het helemaal geen reet uit wat ik ervan vind, als het maar wel jouw smaak is!
Zie ik daar een zero setback zadelpen? ook een relatief kort bovenlichaam/lange benen? Hoe bevalt dat nou? Heb je ook eerst nog een kortere stuurstem geprobeerd?
mmmmh, lichtblauw? Vind het als ik eerlijk ben niet de mooiste kleurstelling, sorry! Maar gelukkig maakt het helemaal geen reet uit wat ik ervan vind, als het maar wel jouw smaak is!
Zie ik daar een zero setback zadelpen? ook een relatief kort bovenlichaam/lange benen? Hoe bevalt dat nou? Heb je ook eerst nog een kortere stuurstem geprobeerd?
-
- Forum-lid HC
Mooie bike, ook de kleur vind ik toch wel gaaf.
Als je nog wat details gaat wijzigen wordt ie nog gaver denk ik, bv de gele mavic stickers eraf......
Witte of rode rubbers, als zou je dat even moeten zien, misschien ook niet mooi.
ik denk dat hij geen lange benen heeft gezien dat de zadelpen maar een klein stukje uitsteekt.
Als je nog wat details gaat wijzigen wordt ie nog gaver denk ik, bv de gele mavic stickers eraf......
Witte of rode rubbers, als zou je dat even moeten zien, misschien ook niet mooi.
ik denk dat hij geen lange benen heeft gezien dat de zadelpen maar een klein stukje uitsteekt.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Ik vind de kleur zeer geslaagd, is weer wat anders dan de massa en oogt exclusief imo...
- boswielrenner
- Forum-lid
In het echt komt de kleur beter uit dan op deze foto.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29