Pinarello
Volgens mij gaat het enkel en alleen om de centjes die het managementbureau aan dhr Cav. wil verdienen. Nu ineens na maandenlange onderhandelingen is meneer wereldkampioen geworden en probeert het managementbureau er zijn voordeel uit te halen. Niet geheel onbegrijpelijk, denk alleen niet dat het dan ook maar iets met de fiets te maken heeft enkel met geld wat dhr Cav van specialized krijgt en wat het management van Pinarello/sky wilt gaan zien.
Diezelfde Tony Martin gaat volgend seizoen toch gewoon wel op een Merckx rijden?amclassic-fan schreef:Wel de meest goedkope vorm van marketing. Iedereen weet dat Cavendish voor een enorm bedrag op de loonlijst van Specialized staat, net als Tony Martin en Contador.daniel1975 schreef:Grappig: Cav wil niet naar SKY omdat ze op Pina rijden. Hij moet en zal op een Speci.
Volgens de media iig niet "van de fiets site" "[i]QuickStep, dat in 2012 fuseert met Omega Pharma, zegde onlangs juist de verbintenis met Eddy Merckx-fietsen op. Aanwinst Tony Martin heeft toestemming om met een Specialized-fiets te koersen.[/i]ace1978 schreef:Diezelfde Tony Martin gaat volgend seizoen toch gewoon wel op een Merckx rijden?amclassic-fan schreef:Wel de meest goedkope vorm van marketing. Iedereen weet dat Cavendish voor een enorm bedrag op de loonlijst van Specialized staat, net als Tony Martin en Contador.daniel1975 schreef:Grappig: Cav wil niet naar SKY omdat ze op Pina rijden. Hij moet en zal op een Speci.
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
Zal zeker ook van doen hebben met Cav's persoonlijke sponsor Nike en Sky-kledingsponsor Adidas. Ook geen gelukkig huwelijk.daniel1975 schreef:Grappig: Cav wil niet naar SKY omdat ze op Pina rijden. Hij moet en zal op een Speci.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vind het een vreemde gang van zaken als ik eerlijk ben.
Of ben ik nu zo ouderwets dat je je aan de ploeg aanpast?
Of ben ik nu zo ouderwets dat je je aan de ploeg aanpast?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vreemd dat renners niet naar ploegen willen/kunnen ivm persoonlijke sponsoring of uitzonderingsposities krijgen.
En als je dat grapje over Cav niet snapt dat ie dom is dat ie niet op een schitterende Pina wil rijden........
En als je dat grapje over Cav niet snapt dat ie dom is dat ie niet op een schitterende Pina wil rijden........
Less is bore
-
- Forum-lid
Misschien vind hij het wel overrated kermisfietsen...
@Daniel1975 Misschien ben ik wel de domste dan, dat ik het grapje niet snapte Haha
Wie wil nou niet op een dogma Koersen!
Ik denk eigenlijk meer dat het gewoon een poging van het management is om meer geld binnen te halen.
Gezien het aantal renners die naar Sky gaan vanaf HTC zal zijn treintje straks wel weer compleet zijn.
Wie wil nou niet op een dogma Koersen!
Ik denk eigenlijk meer dat het gewoon een poging van het management is om meer geld binnen te halen.
Gezien het aantal renners die naar Sky gaan vanaf HTC zal zijn treintje straks wel weer compleet zijn.
Als alle teams moeten voldoen aan de eisen van mr. cav. maar dit niet rond kunnen krijgen met hun huidige sponsoren dan zou de kans dus kunnen bestaan dat onze wereldkampioen zonder werkgever komt te zitten.
Lijkt mij best geinnig.
Persoonlijk zou ik het als fietssponsor niet accepteren dat er 1 iemand op een andere fiets zijn koers fiets, dus ook niemand in een regenboortrui.
Om nog even ontopic te blijven:
Wat zijn de nieuwe dogma's toch mooi.
Lijkt mij best geinnig.
Persoonlijk zou ik het als fietssponsor niet accepteren dat er 1 iemand op een andere fiets zijn koers fiets, dus ook niemand in een regenboortrui.
Om nog even ontopic te blijven:
Wat zijn de nieuwe dogma's toch mooi.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
Ik verveel me toch kapot met dit takkenweer dus ga ik vanmiddag maar eens fietsjes kijken in Renessepinagekkie schreef:Feit blijft dat het een schitterende pinarello show is.
Ben er vorig jaar zelf geweest en was zeer de moeite waard, alle mogelijke pinarello's waren er toen, en je kon ze gewoon aanraken, iets wat je op bike motion niet kan. (daar hangen ze hoog en niet in alle kleuren en modellen). Heb mijn ogen uitgekenen bij zoveel schoons
Ga er dit jaar zeker weer heen, alvast een beetje lekkerbekken en het was vorig jaar ook nog eens keigezellig
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.