foto van je fiets
[quote="Remmiedepemmie"]Mooie fiets! In die tijd had ik een Gazelle 531SL met Dura Ace onderdelen. In mijn herinnering zag het crankstel er anders uit, is die ook Dura Ace?[/quote]
Klopt! Dit DA cranckstel GA-200 met 42-53T is van een eerdere generatie met geboorde kettingbladen om gewicht te besparen.. deze waren terug te vinden op de eerdere pro-series eind jaren '70
Klopt! Dit DA cranckstel GA-200 met 42-53T is van een eerdere generatie met geboorde kettingbladen om gewicht te besparen.. deze waren terug te vinden op de eerdere pro-series eind jaren '70
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
-
- Forum-lid
- Berichten: 628
- Lid geworden op: 28 dec 2008 20:56
[quote="Jefrey"][quote="SpiritWetteren"]
[/quote]
Prachtige fiets. Wel vind ik hem zo te druk met al dat wit op zwart. [/quote]
Lap. Het is hier weer over de taal die het gaat. Ik ben geen professor in de Nederlandse taal. Wel gediplomeerd fietshersteller. Als ge mijn gewicht niet weet kan je daar ook niet over oordelen maar ik kan je verzekeren dat de wielen mijn 65 kg wel aankunnen. Ik ben gepensioneerd en heb als zelfstandige schilder goed mijn brood verdiend en heb alle facturen kunnen opmaken dat de mensen het verstonden. Dit even terzijde. Ik heb ook al andere taalfouten opgemerkt en zal ze eens doorsturen naar u.
Hier zo'n staaltje van het Nederlands:
Heb gisteren mijn nieuwe jj blade bij de fm voor woensdag afspraak gemaakt kan nog wel even wachten jamme had it weekend veel km willen maken dan maar niksen
Beetje hardlopen dan maar
ZIie topic; jan janssen eclypse ultegra tripple OF thompson r7200
[/quote]
Prachtige fiets. Wel vind ik hem zo te druk met al dat wit op zwart. [/quote]
Lap. Het is hier weer over de taal die het gaat. Ik ben geen professor in de Nederlandse taal. Wel gediplomeerd fietshersteller. Als ge mijn gewicht niet weet kan je daar ook niet over oordelen maar ik kan je verzekeren dat de wielen mijn 65 kg wel aankunnen. Ik ben gepensioneerd en heb als zelfstandige schilder goed mijn brood verdiend en heb alle facturen kunnen opmaken dat de mensen het verstonden. Dit even terzijde. Ik heb ook al andere taalfouten opgemerkt en zal ze eens doorsturen naar u.
Hier zo'n staaltje van het Nederlands:
Heb gisteren mijn nieuwe jj blade bij de fm voor woensdag afspraak gemaakt kan nog wel even wachten jamme had it weekend veel km willen maken dan maar niksen
Beetje hardlopen dan maar
ZIie topic; jan janssen eclypse ultegra tripple OF thompson r7200
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
-
- Forum-lid
- Berichten: 815
- Lid geworden op: 01 feb 2011 14:40
[quote="Herera"][quote="Remmiedepemmie"]Mooie fiets! In die tijd had ik een Gazelle 531SL met Dura Ace onderdelen. In mijn herinnering zag het crankstel er anders uit, is die ook Dura Ace?[/quote]
Klopt! Dit DA cranckstel GA-200 met 42-53T is van een eerdere generatie met geboorde kettingbladen om gewicht te besparen.. deze waren terug te vinden op de eerdere pro-series eind jaren '70 [/quote]
Ach ja! Was de fiets onder dit model in de folder niet oranje/zwart?
Klopt! Dit DA cranckstel GA-200 met 42-53T is van een eerdere generatie met geboorde kettingbladen om gewicht te besparen.. deze waren terug te vinden op de eerdere pro-series eind jaren '70 [/quote]
Ach ja! Was de fiets onder dit model in de folder niet oranje/zwart?
[quote="Remmiedepemmie"][quote="Herera"][quote="Remmiedepemmie"]Mooie fiets! In die tijd had ik een Gazelle 531SL met Dura Ace onderdelen. In mijn herinnering zag het crankstel er anders uit, is die ook Dura Ace?[/quote]
Klopt! Dit DA cranckstel GA-200 met 42-53T is van een eerdere generatie met geboorde kettingbladen om gewicht te besparen.. deze waren terug te vinden op de eerdere pro-series eind jaren '70 [/quote]
Ach ja! Was de fiets onder dit model in de folder niet oranje/zwart? [/quote]
Idd.. dat was de Pro-racer 1978.. De kettingbladen waren ook terug te vinden op de Roadracer en Gentsracer.. Overigens zijn er, zij het beperkt, NOS kettingbladen verkrijgbaar
Klopt! Dit DA cranckstel GA-200 met 42-53T is van een eerdere generatie met geboorde kettingbladen om gewicht te besparen.. deze waren terug te vinden op de eerdere pro-series eind jaren '70 [/quote]
Ach ja! Was de fiets onder dit model in de folder niet oranje/zwart? [/quote]
Idd.. dat was de Pro-racer 1978.. De kettingbladen waren ook terug te vinden op de Roadracer en Gentsracer.. Overigens zijn er, zij het beperkt, NOS kettingbladen verkrijgbaar
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
-
- Forum-lid
- Berichten: 815
- Lid geworden op: 01 feb 2011 14:40
Mooi spul! Dat uitboren was toen inderdaad helemaal in, mijn Nisi Stretto velgen waren ook meer gat dan velg. Licht voor die tijd, maar toen een rolschaatser mijn voorvelg heeeel licht aantikte brak het gelijk in vier stukken.
- tornadotom
- Forum-lid
- Berichten: 782
- Lid geworden op: 11 nov 2007 16:39
Zouden we later ook zo likkebaardend terugkijken op het materiaal van nu? Mooie details hadden ze toen toch hè.
Vertrouwen is goed, controle is beter.
De mijne dan ook maar. Standaard Ace met Mavic Wintech Alti USB. Heb 'm nu een jaartje, maar tot nu toe vanwege een lelijke knieblessure nog te weinig kunnen grbuiken. Voor mijn woon-werkverkeer gebruik ik een Colnago Active B-Stay uit 2003.
Chi va piano, va sano e va lontano !
Colnago Active B-Stay
Colnago Ace 2010
http://goosman41.blogspot.com
Colnago Active B-Stay
Colnago Ace 2010
http://goosman41.blogspot.com
-
- Forum-lid
- Berichten: 628
- Lid geworden op: 28 dec 2008 20:56
[quote="goosman"]
De mijne dan ook maar. Standaard Ace met Mavic Wintech Alti USB. Heb 'm nu een jaartje, maar tot nu toe vanwege een lelijke knieblessure nog te weinig kunnen grbuiken. Voor mijn woon-werkverkeer gebruik ik een Colnago Active B-Stay uit 2003.[/quote]
Chique. Als het mooi is mag het ook gezegd worden.
De mijne dan ook maar. Standaard Ace met Mavic Wintech Alti USB. Heb 'm nu een jaartje, maar tot nu toe vanwege een lelijke knieblessure nog te weinig kunnen grbuiken. Voor mijn woon-werkverkeer gebruik ik een Colnago Active B-Stay uit 2003.[/quote]
Chique. Als het mooi is mag het ook gezegd worden.
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
Het oog wil ook wat, dus even bijpassende bidons geregeld.
groeten, Joop
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.
- sjoerdvr
- Forum-lid
- Berichten: 132
- Lid geworden op: 26 mar 2011 10:59
- Locatie: Leerdam, de glasstad!
- Contact
met eigenaar!!
peugeot fiets bouwjaar 198?
peugeot fiets bouwjaar 198?
over the hills and far away...
Stevens Stelvio 105
Stevens Stelvio 105