Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Vandaag vanuit Veenendaal stukje aangehaakt op de Bergtoer-route. Vanuit Veenendaal, stukje betuwe en richting Italiaanse weg. Op een paar spetters na (rond 10.00 uur) verder droog gereden.
Helaas niet in kort-kort, of een variatie daarop. Was blij met winterbroek, overschoenen, Lm-shirt, Lm-ondershirt en body. Én lange vinger handschoenen.
Helaas vanmiddag ook niet op een terras kunnen zitten
Helaas niet in kort-kort, of een variatie daarop. Was blij met winterbroek, overschoenen, Lm-shirt, Lm-ondershirt en body. Én lange vinger handschoenen.
Helaas vanmiddag ook niet op een terras kunnen zitten
-
- Forum-lid HC
Zelf de hele route van de Bergtoer gereden, hoe oostelijker hoe beter het werd, op de Posbank richting Dieren zelfs nog een flauw zonnetje!
Temperatuur 15 graden, been en mouwstukken met shirtje was meer dan voldoende. Geen regen gehad, wel een heel smerige natte weg!
Temperatuur 15 graden, been en mouwstukken met shirtje was meer dan voldoende. Geen regen gehad, wel een heel smerige natte weg!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat was het ook tov laatste 2 winters. Je ziet dat we echt in een verkeerde stroming zitten. Feit dat de echte schaatswinters alweer meer dan 10jr geleden zijn zegt ook wel iets. Klimaat verandert, maar dit is ook wel beetje botte pech.
Less is bore
Vroeger,....vroeger was het niet zo nat. We hebben nu al 5 hele natte maanden achter de rug. Allemaal iets van anderhalf keer zoveel regen als normaal. En het is ook warmer. Ja, dat ook. Maar een gemiddelde Februari van 3,2 graden of 5,3. Da's nog steeds geen terrasjes weer
Live fast; die young. mijn blog
Probleem is dat we gewoon geen winter hadden. Wat mij betreft, is het al sinds 15/10 gewoon herfst. Even de statistieken bekeken en we hebben niet één vriesdag gehad.
Ik heb geen probleem om in de kou te fietsen. Daar kan je je op kleden. Maar heel weinig zon, quasi eeuwige regen en constant 4-5 bft wind, begon toch echt op m'n gemoed werken.
Morgen hopelijk toch een paar uur droog. Tot 8u regen en vanaf 13u weer regen.
En ik zal pas na 10 uur kunnen vertrekken.
Soit. Morgen wordt er gefietst. Wat er ook uit de hemel kletst.
Ik heb geen probleem om in de kou te fietsen. Daar kan je je op kleden. Maar heel weinig zon, quasi eeuwige regen en constant 4-5 bft wind, begon toch echt op m'n gemoed werken.
Morgen hopelijk toch een paar uur droog. Tot 8u regen en vanaf 13u weer regen.
En ik zal pas na 10 uur kunnen vertrekken.
Soit. Morgen wordt er gefietst. Wat er ook uit de hemel kletst.
Trein gepakt naar Zwolle en van daaruit de route van de brm 200 van maandje geleden gefietst.
Zowaar voor het eerst beenstukken uit, 18 graden op de garmin gezien
Terugweg stak er wel een pittige wind op en laatste stuk dook temperatuur flink naar beneden en heel klein beetje miezer regen rond Zwolle.
Toen ik gisteren hoorde over tweedeling kwa temperatuur/regen in het westen maar een plan B bedacht.
Zowaar voor het eerst beenstukken uit, 18 graden op de garmin gezien
Terugweg stak er wel een pittige wind op en laatste stuk dook temperatuur flink naar beneden en heel klein beetje miezer regen rond Zwolle.
Toen ik gisteren hoorde over tweedeling kwa temperatuur/regen in het westen maar een plan B bedacht.
Zag de weerberichten deze morgen en in het Westen idd zeiknat,is het wel droog geweest bij jullie?
Zelf de Bergtoer gereden,netjes voor 2 knaken ingeschreven maar de route vanuit huis gereden.
167km in de benen en die voelen buitengewoon goed,zelfs na 130km een pr gereden op de Italiaanse weg.
Zelf de Bergtoer gereden,netjes voor 2 knaken ingeschreven maar de route vanuit huis gereden.
167km in de benen en die voelen buitengewoon goed,zelfs na 130km een pr gereden op de Italiaanse weg.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Rond een uur of 5 werd het droog.
Hele dag miezer.
En oh ironie: nu heldere sterrenhemel
Laatst gewijzigd door daniel1975 op 30 mar 2024 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Less is bore