foto van je fiets
-
- Forum-lid
[quote="H&H"]Al wat langer in mijn bezit, maar sinds vandaag pas zoals ik hem wilde hebben.
Denk dat de foto's genoeg zeggen:)
[/quote]
Mooie fiets maar met het stuur heb ik wat problemen.
Denk dat de foto's genoeg zeggen:)
[/quote]
Mooie fiets maar met het stuur heb ik wat problemen.
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
[quote="SpiritWetteren"]Mooie fiets maar met het stuur heb ik wat problemen.[/quote]
Gelukkig ik zelf niet:p
Maar wat is niet zoals jij het zou willen hebben? Ben ik wel benieuwd naar.
Maar wat is niet zoals jij het zou willen hebben? Ben ik wel benieuwd naar.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
-
- Forum-lid
[quote="H&H"][quote="SpiritWetteren"]Mooie fiets maar met het stuur heb ik wat problemen.[/quote]
Maar wat is niet zoals jij het zou willen hebben? Ben ik wel benieuwd naar.[/quote]
Komt zwaar over. Misschien andere vorm zoals Ritchey logic en een wit stuurlint of witte omhulsels van de schifters. Of zelfs nog wat blauw. Kijk eens naar de fiets van Cube op pagina 335.
Ook kan het zijn dat de shifters van campa wat lichter overkomen wat ik gewoon ben?
Maar wat is niet zoals jij het zou willen hebben? Ben ik wel benieuwd naar.[/quote]
Komt zwaar over. Misschien andere vorm zoals Ritchey logic en een wit stuurlint of witte omhulsels van de schifters. Of zelfs nog wat blauw. Kijk eens naar de fiets van Cube op pagina 335.
Ook kan het zijn dat de shifters van campa wat lichter overkomen wat ik gewoon ben?
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
Ik heb blauw lint gehad en dat stond niet zo super. Misschien is het witte iets voor een volgende verandering;)
En de shifters zijn sowieso groot ja:p en op een compact stuur zullen ze nog wat groter ogen.
En de shifters zijn sowieso groot ja:p en op een compact stuur zullen ze nog wat groter ogen.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldnt.
-
- Forum-lid
@goosman: ben geen Colnago-freak, maar dat is wel een hele mooie fiets. Lekker beschaafd en rustig. Maar euh, wil je m ook eens van de andere kant fotograferen...Kan ik meer zien!!
Michiel
- sjoerdvr
- Forum-lid
- Contact
voor de reacties op m'n lekkere 198? fiets bedankt!
@danoontje, hoezo fout? vind het er opzich wel goed uitzien. en om nu goede kleren te halen die bij die kleur groenmetallic passen is echt moeilijk!
@danoontje, hoezo fout? vind het er opzich wel goed uitzien. en om nu goede kleren te halen die bij die kleur groenmetallic passen is echt moeilijk!
over the hills and far away...
Stevens Stelvio 105
Stevens Stelvio 105
@Fietsvriend
Op verzoek dan, de andere kant
Op verzoek dan, de andere kant
Chi va piano, va sano e va lontano !
Colnago Active B-Stay
Colnago Ace 2010
http://goosman41.blogspot.com
Colnago Active B-Stay
Colnago Ace 2010
http://goosman41.blogspot.com
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="SjoerdvR"]voor de reacties op m'n lekkere 198? fiets bedankt!
[/quote]
kan de fiets niet zo goed zien, er staat iemand voor
en de helm is nog wat te modern hoor is 199?
dan past een worsthelmpje er nog beter bij, hahaha
[/quote]
kan de fiets niet zo goed zien, er staat iemand voor
en de helm is nog wat te modern hoor is 199?
dan past een worsthelmpje er nog beter bij, hahaha
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor.