Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
dure di2 groep zou je dan aanschaffen
Dit topic is wel slaapverwekkend aan het worden. Zolang je de bal blijft raken ("dat is een neppert") is er niets aan de hand. Je mag van mij ook de betreffende adv. aan MP doorgeven als onbetrouwbaar.
IP adressen natrekken? Dat is net zoiets als een naam bij een telefoonnummer zoeken of omgekeerd. Niets aan de hand.
IP adressen natrekken? Dat is net zoiets als een naam bij een telefoonnummer zoeken of omgekeerd. Niets aan de hand.
Ik moet zeggen dat topic mij nu meer irriteert als vermaakt. Ik hou meer van grappige dingen die mensen op marktplaats zet. Kan Jaap niet zijn eigen plek krijgen waar hij zijn gal kan spuwen? Het grote Jaap Telder gaat los op alles wat nep is topic?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Jaap Telder
- Forum-lid
Tuurlijk, daar gaan we weer.
Ik plaats hier de nep Pina's die op Marktplaats staan, daarom heet dit topic ook zo.
En dan ben ik nu de slechterik volgens Jorisee die bestreden moet worden. De omgekeerde wereld.
@Jorisee :waar zijn jouw niet slaapverwekkende bijdragen dan? Of kom je hier alleen om jouw gal op mij te spuwen?
Ik weet al langer dat je de pik op mij hebt, je laat het ook duidelijk merken.
Bovendien: je hoeft dit topic niet op te zoeken en te lezen als je het niet zint...
Ik plaats hier de nep Pina's die op Marktplaats staan, daarom heet dit topic ook zo.
En dan ben ik nu de slechterik volgens Jorisee die bestreden moet worden. De omgekeerde wereld.
@Jorisee :waar zijn jouw niet slaapverwekkende bijdragen dan? Of kom je hier alleen om jouw gal op mij te spuwen?
Ik weet al langer dat je de pik op mij hebt, je laat het ook duidelijk merken.
Bovendien: je hoeft dit topic niet op te zoeken en te lezen als je het niet zint...
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 11 jun 2016 21:32, 2 keer totaal gewijzigd.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Nee joh, ik moet voortaan eerst aan Jorisee vragen of ik iets in een topic mag plaatsen...
- Jaap Telder
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Fittieeeeeeeeee
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maak joe woar
Ik moet anders wel toegeven dat ik niet naar dit topic surf om te zien hoeveel nep fietsen Jaap deze week weer gescoord heeft. Het topic is van oorsprong bedoeld om opvallende en grappige advertenties te delen en niet om iemand zijn kruistocht te laten voeren. Eerst werd het China frames topic ermee volgespamd en nu dit topic.
Het zou best kunnen dat er behoefte is aan topic om die neppers te verzamelen en dan zou het wel prettig zijn als dat een apart topic wordt. Ik zit namelijk niet te wachten op een continue stroom van advertenties met fietsen die niet door mij verkocht worden en die ik ook al niet van plan ben om te kopen. Dan kan dit topic weer gebruikt worden voor de grappige en opvallende advertenties.
Het zou best kunnen dat er behoefte is aan topic om die neppers te verzamelen en dan zou het wel prettig zijn als dat een apart topic wordt. Ik zit namelijk niet te wachten op een continue stroom van advertenties met fietsen die niet door mij verkocht worden en die ik ook al niet van plan ben om te kopen. Dan kan dit topic weer gebruikt worden voor de grappige en opvallende advertenties.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets