Bianchi
Ik heb hem gekocht omdat ik hem schitterend mooi vind en de verhalen van het counter vail gelezen had
Maar heb er nog niet op kunnen fietsen omdat ik in de lappen mand zit
Ik hoop over een week of 2 een eerste ritje te kunnen maken
Maar heb er nog niet op kunnen fietsen omdat ik in de lappen mand zit
Ik hoop over een week of 2 een eerste ritje te kunnen maken
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Sinds 2 weken ben ik ook eigenaar van een Infinito CV, wat een verschil met mijn Via Nirone 7, heerlijk! Nog even een zadelpen met minder setback en een langere stuurpen erop, dan kan ook de spacertoren verwijderd worden. Dan volgen ook knappe foto's..
hierbij dank aan afrit13 en dario voor de tips . Ik had een via nirone op het oog helaas liet de verkoper het afweten...toen ik een dag later op mp keek kwam ik deze beauty tegen en mijn slag geslagen Bianchi via nirone 7 Campagnolo veloce afmontage met een fsa Energy compact crankset helemaal happy mee fiets was vuil maar na wat poetsen als nieuw...
hope you enjoy the pictures
driven
-
- Forum-lid
Gefeliciteerd !
- Supergrover
- Forum-lid HC
Mooi Kobro, kan je ze een keer alledrie op de foto zetten?kobro schreef:Even wat leven in de topic blazen :
Mijn laatste aanwinst waar ik dan ook weer super trots op
JorgV schreef:Sinds 2 weken ben ik ook eigenaar van een Infinito CV, wat een verschil met mijn Via Nirone 7, heerlijk! Nog even een zadelpen met minder setback en een langere stuurpen erop, dan kan ook de spacertoren verwijderd worden. Dan volgen ook knappe foto's..
Mooie fiets JorgeV
Gefeliciteerd er ook mee en veel veilige km
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Driven gefeliciteerd met je fiets en veel veilige km zo zie je wat een beetje poetswerk kan doendriven schreef:hierbij dank aan afrit13 en dario voor de tips . Ik had een via nirone op het oog helaas liet de verkoper het afweten...toen ik een dag later op mp keek kwam ik deze beauty tegen en mijn slag geslagen Bianchi via nirone 7 Campagnolo veloce afmontage met een fsa Energy compact crankset helemaal happy mee fiets was vuil maar na wat poetsen als nieuw...
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
@ Supergrover
Dat wil ik zeker wel eens doen
Maar dat komt tzt Ik doe er nu wel 1 niet in het wild, dit is een leuke behang vind ik
Mijn Nirone staat er niet op die staat op de Tacx en komt van de winter pas weer buiten hoop ik
HIer staan wel de Nirone en Nintenso van mijn vrouw op zo blijft het gezellig in huis
Dat wil ik zeker wel eens doen
Maar dat komt tzt Ik doe er nu wel 1 niet in het wild, dit is een leuke behang vind ik
Mijn Nirone staat er niet op die staat op de Tacx en komt van de winter pas weer buiten hoop ik
HIer staan wel de Nirone en Nintenso van mijn vrouw op zo blijft het gezellig in huis
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
- TheTourist
- Forum-lid
Nee de muur is niet Celeste
Ze kregen de kleur niet gemengd, maar ik vond de kleur wel mooi en heb hem zo gelaten
HIer staan de 2 fietsen van mijn vrouw ook op
Haar witte Nirone en de witte Intenso
@ Supergrover, ik wil nog wel een foto in het wild maken maar dat komt later wel en dan zet ik ze wel allemaal erop
Ze kregen de kleur niet gemengd, maar ik vond de kleur wel mooi en heb hem zo gelaten
HIer staan de 2 fietsen van mijn vrouw ook op
Haar witte Nirone en de witte Intenso
@ Supergrover, ik wil nog wel een foto in het wild maken maar dat komt later wel en dan zet ik ze wel allemaal erop
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3