Titanium fietsen
-
- Forum-lid
Ik had belangrijkere dingen te regelen alvorens ik hier tijd voor kon maken. De Jaegher is inmiddels de deur uit dus nu werd het tijd voor dit project. Hij is inmiddels voorzien van een Record 12s groep en Shamal Mille wielen.
Foto’s komen over een week of 3. Eerste rit moet dus nog even op zich laten wachten.
Foto’s komen over een week of 3. Eerste rit moet dus nog even op zich laten wachten.
Kom maar door met je foto’s; zag de eerste al op de FB-pagina van Fidder.Memento_Mori schreef: ↑24 sep 2018 23:38 Foto’s komen over een week of 3. Eerste rit moet dus nog even op zich laten wachten.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
Het moest allemaal snel snel ivm drukke agenda en toch wat foto's willen maken alvorens te gaan rijden.
Gisteren eerste rit gehad, morgenavond nog een rit en dan zondag aan de bak tijdens de Campagnolo Gran Fondo Roma.
Gisteren eerste rit gehad, morgenavond nog een rit en dan zondag aan de bak tijdens de Campagnolo Gran Fondo Roma.
-
- Forum-lid
Bora's staan terug in de planning voor volgend seizoen.
Merci, ik zal tzt nog een shoot plannen waar ik iets meer tijd en wellicht een extra paar handen kan gebruiken.
Merci, ik zal tzt nog een shoot plannen waar ik iets meer tijd en wellicht een extra paar handen kan gebruiken.
@Memento_Mori werkelijk prachtig! Gedurfde en zeer geslaagde kleuren combi, prachtig opgebouwd. Over de opbouw; kan je iets meer vertellen over de afmontage?
Die kerel fietst zo scherp als een mes; als je brood tegen hem gooit, krijg je het gesneden terug
-
- Forum-lid HC
Prachtig, haast te mooi om gewoon te gaan gebruiken!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!