Canyon
-
- Forum-lid
Hpm, het lijkt op lange benen en een relatief kort bovenlichaam. Klopt dat?
Zelf gemeten of iemand anders?
Voor de goede hoogte moet je het boek in je kruis drukken tot het zeer doet, heb je dat gedaan?
Zelf gemeten of iemand anders?
Voor de goede hoogte moet je het boek in je kruis drukken tot het zeer doet, heb je dat gedaan?
-
- Forum-lid HC
Canyon heeft 1 1/4 stuurpen i.t.t. standaard 1 1/8. En moeilijk buiten Canyon om te krijgen._pfw_ schreef:Daar moet je rekening mee houden.NuitKor schreef:Nog even een vraag. Ik zie dat Canyon een afwijkende maat heeft qua voorvork buis? Kan ik dan wel elk willekeurige stuurpen monteren of dien ik hier rekening mee te houden?
What makes the boat go faster?
Oke dankje. Zie dat Canyon Ritchey gebruikt, zijn de pennen van Ritchey ook wel ergens anders met 1 1/4e te krijgen of toch aangewezen op de webshop van Canyon?liviolivius schreef:Canyon heeft 1 1/4 stuurpen i.t.t. standaard 1 1/8. En moeilijk buiten Canyon om te krijgen._pfw_ schreef:Daar moet je rekening mee houden.NuitKor schreef:Nog even een vraag. Ik zie dat Canyon een afwijkende maat heeft qua voorvork buis? Kan ik dan wel elk willekeurige stuurpen monteren of dien ik hier rekening mee te houden?
-
- Forum-lid HC
Controltech en Syntace hebben ook 1 1/4 inch in het programma. Ritchey verkoopt ze ook apart maar ik heb ze nog niet in een Europese webshop gezien.NuitKor schreef: Oke dankje. Zie dat Canyon Ritchey gebruikt, zijn de pennen van Ritchey ook wel ergens anders met 1 1/4e te krijgen of toch aangewezen op de webshop van Canyon?
What makes the boat go faster?
Ik kan een Canyon Ultimate CF 2010 kopen. De eigenaar zegt dat er bij de zadelpen bovenbuis/zitbuis een soort paintcrack zit. Dit komt wel vaker voor bij witte lak zegt hij. Ik krijg straks een foto toegestuurd. Wat moet ik hier van denken?
-
- Forum-lid HC
Een rare plaats voor paintcrack. Ik zou hem iig nooit zo tweedehands kopen.
Ik denk dat je van canyon zo een nieuw frame krijgt als je deze foto,s stuurt.
Dus waarom doet ie dat zelf niet?
Ik denk dat je van canyon zo een nieuw frame krijgt als je deze foto,s stuurt.
Dus waarom doet ie dat zelf niet?