Pagina 425 van 1091

Geplaatst: 19 jan 2009 19:36
door fizik
maus_1990 schreef:
jona91 schreef:zwart is afzien in de zon, wit niet:)


kan je vertellen dat dat echt meevalt hoor ;)


Fietsen is afzien in de zon, onder een parasol met een biertje niet :)

Geplaatst: 20 jan 2009 00:03
door tow
Hoi allemaal,

Ik ben er over aan het denken om een cervelo frame te kopen maar ik weet niet goed welk model.
Ik zou toch nog graag wat comfort hebben. Welk frame raden jullie me dan aan?

Tom

Geplaatst: 20 jan 2009 00:06
door foosho
Zo'n uitgebreid aanbod heeft Cervelo ook nou weer niet hoor...

- Wil je een aero frame of een normaal frame of een tijdritframe?
- Wat is je budget?

Dan zijn we er uit denk ik... ;)


Comfort hebben ze allemaal wel.... "stiff yet vertically compliant" oid :P (is nog echt zo ook..)

Geplaatst: 20 jan 2009 07:10
door demonsternaar
Tow schreef:Hoi allemaal,

Ik ben er over aan het denken om een cervelo frame te kopen maar ik weet niet goed welk model.
Ik zou toch nog graag wat comfort hebben. Welk frame raden jullie me dan aan?

Tom


ik vind de R3 serie van Cervlelo met het meeste comfort.
de S3 S2 zijn wat stijver
maar dit is mijn ervaring, ik heb de slc-sl en de R3sl ik rij het liefs op de R3

Geplaatst: 20 jan 2009 08:44
door speric
de R3 en de RS modellen hebben inderdaad meer comfort dan de S modellen.

Uiteraard is er ook het e.a. te realiseren met de wielen en banden(spanning)

Geplaatst: 20 jan 2009 09:56
door vinokourov
fizik schreef:
maus_1990 schreef:
jona91 schreef:zwart is afzien in de zon, wit niet:)


kan je vertellen dat dat echt meevalt hoor ;)


Fietsen is afzien in de zon, onder een parasol met een biertje niet :)


Het is te zien het hoeveelste biertje het is :) ;)

Geplaatst: 20 jan 2009 10:55
door foosho
mja... is dat beetje extra comfort belangrijker dan de keuze aero vs non-aero dan?

De carbontechnieken zijn zo verfijnd tegenwoordig dat stijf en comfort gewoon kunnen samen gaan. Je zult altijd verschillen houden natuurlijk.
Bijv. het R3SL frame is getest en was heel stijf én heel comfortabel, de nieuwe Canyon heeft dat ook. De nieuwe Ridley Noah echter is ook heel stijf, maar heeft 0,0 comfort, die hebben dus nog wat te doen. Het nieuwe Lapierre topframe is niet zo stijf, maar wel comfortabel, beetje de oude generatie carbon dus imo, die hebben ook nog wat te doen dus.

Dus, hoe comfortabel zijn die frames in het algemeen en dus niet in vergelijking tot elkaar? Zijn wel meer in geinteresseerd denk ik. Voor de R3SL heb ik het al beantwoord eigenlijk.

En voor Tow, die 2 vragen leiden je echt naar 1 frame toe (nou ja, RS vs R3 misschien dan nog), als het budget voor het frame onder de 2000 euro ligt, wat voor menigeen zal gelden, is er zelfs maar 1 optie (Soloist Team, nu de S1).

Geplaatst: 20 jan 2009 11:33
door tow
Mijn voorkeur gaat uit naar de RS versie

Geplaatst: 20 jan 2009 19:36
door dehulk
http://www.cyclingnews.com/newsphotos.p ... ews2sastre
Check dit eens ,valt mij overigens wel op dat alleen Sastre op een S3 rijd, en de rest op een S2,Sastre is normaal alleen op de R3sl te zien ,en er word nog niet met de nieuwe Dura Ace gereden.

Geplaatst: 20 jan 2009 21:16
door bosna
[quote="de hulk"]http://www.cyclingnews.com/newsphotos.p ... ews2sastre


ziet er goed uit met hun nieuwe pakjes, alleen jammer van die helm die is echt te lelijk!!

Geplaatst: 20 jan 2009 21:38
door bastiaan29
die kleding kan je die al kopen? en meschien weet iemand waar.

Geplaatst: 20 jan 2009 23:28
door mikawoef
de helmen zijn idd niet zo mooi ,maar je zal ze daarom wel goed herkennen in het peleton en na deze gewoon te zijn zullen ze wel meevallen