Titanium fietsen
-
- Forum-lid HC
Prachtige kleuren en fiets!
Note to self: niet naar het prijskaartje kijken
Note to self: niet naar het prijskaartje kijken
@memento_mori.... jij hebt echt een pijnlijk goeie smaak mbt fietsen. Prachtig!
-
- Forum-lid
Thanks allemaal. De Romeinen konden het ook waarderen. Heel erg comfortabel met de 28’ers. Stabiel in de afdalingen en heb er menig bunnyhop mee moeten doen, al met al een goede testrit!
Afmontage is Record 12s mechanisch, Shamal Mille wielset, Enve zadelpen, stuur en stuurpen. Fuzik custom zadel en titanium King cage bidonhouders.
Afmontage is Record 12s mechanisch, Shamal Mille wielset, Enve zadelpen, stuur en stuurpen. Fuzik custom zadel en titanium King cage bidonhouders.
-
- Forum-lid
Eerste gran fondo achter de rug, 28,9km gemiddeld over 122km en ca. 1700.
Ben nog steeds geen beste klimmer haha.
-
- Forum-lid
Merci.
Lastig 1 op 1 te vergelijken zeker omdat de Jaegher inmiddels de deur uit is.
1 groot voordeel voor mij bij de Baum is dat mijn schoen nooit het voorwiel raakt, ook niet bij een haarspeldbocht. Dit was de Jaegher wel het geval namelijk. Voor rechtdoor / rechtuit werk, afdalingen geen probleem maar voor steile beklimmingen met haarspeldbochten werd het wel degelijk een ding.
Ik zit minder gestrekt op de Baum tov de Jaegher wat maakt dat bij langere ritten je minder snel last hebt van je nek. Baum is erg comfortabel, zeker met een C17 velg en 28mm banden.
Afwerking is van een ander kaliber maar het is dan ook een andere prijsklasse.
Lastig 1 op 1 te vergelijken zeker omdat de Jaegher inmiddels de deur uit is.
1 groot voordeel voor mij bij de Baum is dat mijn schoen nooit het voorwiel raakt, ook niet bij een haarspeldbocht. Dit was de Jaegher wel het geval namelijk. Voor rechtdoor / rechtuit werk, afdalingen geen probleem maar voor steile beklimmingen met haarspeldbochten werd het wel degelijk een ding.
Ik zit minder gestrekt op de Baum tov de Jaegher wat maakt dat bij langere ritten je minder snel last hebt van je nek. Baum is erg comfortabel, zeker met een C17 velg en 28mm banden.
Afwerking is van een ander kaliber maar het is dan ook een andere prijsklasse.