Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Precies en ja als je een band monteert die al bijna het frame raakt dan is het niet raar dat als je de boel zo belast de band het frame raakt. Gevalletje smallere band monteren en er is niets aan de hand.japiecarbon schreef:Dit kan je met zo goed als iedere racefiets doen hoor, dit is echt niet alleen met chinezen.
De wielen geven met deze belasting ook behoorlijk mee, wat je ziet is zeker niet enkel het frame.
amclassic-fan schreef:Precies en ja als je een band monteert die al bijna het frame raakt dan is het niet raar dat als je de boel zo belast de band het frame raakt. Gevalletje smallere band monteren en er is niets aan de hand.japiecarbon schreef:Dit kan je met zo goed als iedere racefiets doen hoor, dit is echt niet alleen met chinezen.
De wielen geven met deze belasting ook behoorlijk mee, wat je ziet is zeker niet enkel het frame.
Naambezet schreef: Het is wel echt het frame dat zo vervormd, het buigt ook zo mee met andere wielen die ik heb geprobeerd
De banden lopen aan bij sprinten en klimmen. Wielen zijn gewoon prima en deden niks geks in andere frames.
Heb er nu Campagnolo wielen inzitten en die doen exact hetzelfde maar lopen niet altijd aan omdat het 23mm banden zijn en minder wijde velgen.
Mooi fietsje geworden @JoostG en ik moet zeggen dat je wel smaak hebt en natuurlijk geluk dat je die goudkleurige Pave wielen kon scoren.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ik ben op zoek naar een zadel van + 300mm lang. Bij welke site kan ik deze het beste bestellen, heb nog niets kunnen vinden.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ik vind die camo ook wel wat hebben. Welk frame is dit?
- Forum-lid
*F8, vandaar de camouflagekleuren....Wolfhound32 schreef:Ik vind die camo ook wel wat hebben. Welk frame is dit?