Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Het Grote China Topic (frames + onderdelen)

Gebruikersavatar
dopatha
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 30 okt 2014 15:29

Gebruikersavatar dopatha 02 feb 2016 07:57

Ja hij kwam gewoon in zwart mat carbon (eigen keus) en ik heb hem laten spuiten bij de spuitert hier in NL, er word F8 genoemd maar ik ziet nergens pinarello staan dus ergo geen F8 ;) Het is een heel erg mooi en fijn frame en het fietst super stijf en met aanzetten vlieg je weg. het stuur is een plat carbon stuur van 13 in een dozijn, groep gewoon een ultegra 6800 van Hopmans, wielen zijn 60mm tweedehandsjes van marktplaats, bidonhouders carbon van samen 5 gram, boutjes titanium. nou dat was het ongeveer wel, bedankt voor de belangstelling. Ohja het frame kwam zonder een enkele flaw of fout helemaal puntgaaf niets op aan te merken.

boardbas
Forum-lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 sep 2009 15:39

boardbas 02 feb 2016 10:10

Mag ik vragen waar je het frame besteld hebt? Mooie fiets man!
bassie!!

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 02 feb 2016 10:25

Jaap Telder schreef:
Wolfhound32 schreef:Ik vind die camo ook wel wat hebben. Welk frame is dit?
*F8, vandaar de camouflagekleuren....
:winkthumb: Die vind ik goed
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

antonnc
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 10 sep 2007 21:11

antonnc 02 feb 2016 17:16

Mooie fiets hoor, gave kleurstelling ook. Brady weer mooi gedaan ;)

Gebruikersavatar
dopatha
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 30 okt 2014 15:29

Gebruikersavatar dopatha 02 feb 2016 17:44

antonnc schreef:Mooie fiets hoor, gave kleurstelling ook. Brady weer mooi gedaan ;)
Enzo is dat ! Goed en mooi gedaan met de kleuren die ik heb uitgezocht. :winkthumb:

Storm-biker
Forum-lid
Berichten: 264
Lid geworden op: 22 okt 2014 11:54

Storm-biker 02 feb 2016 19:55

Eerste ervaring met store: Chun-Mei (http://www.aliexpress.com/store/1430139)

Ziet er netjes uit, beoordelingen en de prijzen zijn ook goed. Interessante prijzen voor wielen, maar eerst maar eens een stuurtje besteld. Levering redelijk snel. Helaas een onaangename verassing toen ik het pakketje opende.

Carbon stuur besteld en een 44cm ipv een 42cm ontvangen...
Eerst de reactie dat 2cm toch niet zoveel uit maakt, maar na aandringen van mij: dat als ik er echt niks mee kan ik hem mag terug sturen.
Aangezien de verzendkosten, voor het terug sturen van het stuur bijna net zo hoog zijn als wat ik voor het stuur heb betaald, gevraagd of ze niet gewoon een nieuwe op willen sturen. (En omdat ik toch wat huiverig ben voor het terugsturen)

Maar helaas...moet nu €24.30 voor gaan schieten om het pakketje via PostNL weer bij zij terug te krijgen. Hopelijk gaat het dan ook allemaal ook zo als beloofd. En krijg ik een refund voor het stuur en de voorgeschoten verzendkosten.

De $3.50 korting op een nieuwe bestelling voor het ongemak is natuurlijk iets wat de extra tijd en moeite die het me nu kost niet goed maakt.

Als ik direct een 42 had gekregen was het natuurlijk een prima shop geweest. Hoop dat ze dat in de retoursprocedure alsnog kunnen bevestigen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Gebruikersavatar
dopatha
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 30 okt 2014 15:29

Gebruikersavatar dopatha 03 feb 2016 14:22

Mischien beter toen je het stuur ontving aan kunnen geven dat het niet goed was in de ali app of op de website, ze krijgen hun geld pas als jij tevreden bent en dan moeten hun dus met een oplossing komen.

Storm-biker
Forum-lid
Berichten: 264
Lid geworden op: 22 okt 2014 11:54

Storm-biker 03 feb 2016 14:43

@dopatha, heb ik ook gedaan. Heb ook nog niet 'Confirm Goods Received' aangeklikt.

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 03 feb 2016 19:40

Let er wel op dat wanneer je je disputetijd laat verstrijken, je geen verweer meer hebt. Let op de ticker bovenaan.
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

Gebruikersavatar
dopatha
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 30 okt 2014 15:29

Gebruikersavatar dopatha 04 feb 2016 08:11

Storm-biker schreef:@dopatha, heb ik ook gedaan. Heb ook nog niet 'Confirm Goods Received' aangeklikt.
Confirm goods moet je aanklikken en dan mail je de verkoper en zeg je dat het het verkeerde product is en dan kijken wat ze zeggen, korting van 3 euro is niets ze moeten gewoon een ander stuur opsturen die wel de goede maat is lijkt mij

hayes

hayes 04 feb 2016 08:55

Neen toch. Gewoon op dispute klikken.
edit: het kan blijkbaar ook na "goods received".

Dan komt Aliexpress zelf bemiddelen. Als je daar uitlegt dat het 1. het verkeerde product is en 2. de retourkosten veel te hoog oplopen, maak je kans dat ze je gelijk geven. In het slechtste geval blijft het zoals het nu is.

Ik heb op m'n 50 bestellingen of zo, 3 keer een dispute geopend en iedere keer gelijk gekregen.

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 04 feb 2016 10:22

Betaal je met Aliexpress achteraf en zodra het product goed is bevonden wordt er dan betaald?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Plaats reactie