Giant
Nee dat is nog niet gebeurd, in de winkel hebben ze hem niet op mijn hoogte afgesteld. De fiets stond zo gemonteerd met al de spacers onder het stuur, volgens mij heb ik die allemaal niet nodig.krokie schreef: ↑25 jan 2024 09:34 Ik zou je eerst eens goed (laten) opmeten en de fiets goed laten afstellen. Ik heb het idee dat dat nog niet is gedaan? Ik had inderdaad ook een aantal spacers op de stuurpen verwacht ipv eronder. Aan de andere kant, als je deze hoogte nodig hebt is de maat in ieder geval niet te groot.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
joevente schreef: ↑25 jan 2024 21:05Nee dat is nog niet gebeurd, in de winkel hebben ze hem niet op mijn hoogte afgesteld. De fiets stond zo gemonteerd met al de spacers onder het stuur, volgens mij heb ik die allemaal niet nodig.krokie schreef: ↑25 jan 2024 09:34 Ik zou je eerst eens goed (laten) opmeten en de fiets goed laten afstellen. Ik heb het idee dat dat nog niet is gedaan? Ik had inderdaad ook een aantal spacers op de stuurpen verwacht ipv eronder. Aan de andere kant, als je deze hoogte nodig hebt is de maat in ieder geval niet te groot.
Dan zou ik zo snel als je kan eerst terug naar de winkel en de fiets op jouw maat laten afstellen.
Je mag best een beetje mondig zijn als je je fiets gaat afhalen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Wow, wat een kleur zeg! Die Favero Pedalen staan nog op het lijstje
Ik heb de Favero Shi met Ultegra pedalen.carlo_verhamme schreef: ↑27 jan 2024 20:00 Wow, wat een kleur zeg! Die Favero Pedalen staan nog op het lijstje
Al heb ik ze op de trainer niet nodig.
-
- Forum-lid
Ahja! Als ik er koop zal het ook zo zijn. Shi pedalen al gewoon en scheelt weer 100 euro. Eerst nog even sparenGiant2307 schreef: ↑27 jan 2024 20:09Ik heb de Favero Shi met Ultegra pedalen.carlo_verhamme schreef: ↑27 jan 2024 20:00 Wow, wat een kleur zeg! Die Favero Pedalen staan nog op het lijstje
Al heb ik ze op de trainer niet nodig.