Dat zadel lijkt mij fantastisch. Het concept van ISM, maar niet zo oer lelijk. Ik ben benieuwd wanaar het uit de testfase komt.Ernie C. schreef:
(Alleen die zadelpen nog even van het rood ontdoen.)
Specialized
Ik heb een lengte van 184 en een bbl van weet ik veel en rij een 58 Tarmac. Met een iets korter stuurpennetje...Lcsmet schreef:Afhankelijk van hoe diep je kan zitten en hoe lang je romp/armen zijn.tommeke14 schreef:Ik heb jouw lengte en ongeveer dezelfde binnenbeenlengte en heb een 56.vdBergS81 schreef:Hallo,
Ben van plan om een Specialized Allez E5 smartweld SL frameset aan te schaffen.
Ik ben 1.86 en heb een binnenbeenlengte van 93 cm.
Welke maat heb ik dan nodig, een 58 of 61 cm?
Ik ben 187 cm met een bbl van 94 cm met een slechte rug/nek en heb een Roubaix 61.
Heb dan nog een drop van 6 cm.
Op laten meten bij de dealer lijkt me het handigste en testen bij een test the best kan ook nog.
Zijn er hier mensen die zowel op de tarmac sl04 als op de new tarmac 2015 gereden hebben?
Ik zou me een tarmac willen aanschaffen om deze zomer mee te klimmen ipv met de venge. de sl04 2015 zou niet heel veel schelen met de new tarmac (geen s-works)? Als je dan het grote prijsverschil ziet zou ik de sl04 durven kopen met bvb een ultegra erop en een licht wielsetje...
Ik zou me een tarmac willen aanschaffen om deze zomer mee te klimmen ipv met de venge. de sl04 2015 zou niet heel veel schelen met de new tarmac (geen s-works)? Als je dan het grote prijsverschil ziet zou ik de sl04 durven kopen met bvb een ultegra erop en een licht wielsetje...
Kan niet uit ervaring spreken maar verwacht dat het verschil bij maat 54, 56 gering zal zijn. Bij grotere en kleinere frames kan dit wel eens veel groter zijn. Dit door het size specific engeneering. En ja of dit echt zo is of vooral een marketing verhaal!?
No pain no gain, no guts no glory!
hier spreekt men van minieme verschillen. Dan vraag ik mezelf af of het de meerprijs waard is.
http://cyclingtips.com.au/2014/05/the-n ... ac-review/
De nieuwe tarmac is wel heel knap natuurlijk
http://cyclingtips.com.au/2014/05/the-n ... ac-review/
De nieuwe tarmac is wel heel knap natuurlijk
Verschillen zijn ook minimaal omdat tot nu toe alleen maar de standaard (midden) maten zijn getest. Ben echter benieuwd of de verschillen bij de hele kleinen en grote frames wel groot zijn!?Jorisvc schreef:hier spreekt men van minieme verschillen. Dan vraag ik mezelf af of het de meerprijs waard is.
http://cyclingtips.com.au/2014/05/the-n ... ac-review/
De nieuwe tarmac is wel heel knap natuurlijk
No pain no gain, no guts no glory!
@ Bosna Heb die van mij nog maar 1 keertje uitgelaten. Is zeer stijf en stuurt lekker strak. Nieuwe campa schakeld vooral voor stukken beter.
Dacht zaterdagochtend nog een rondje te doen op mijn nieuwe karretje maar heb het fietsje maar weer gewisseld voor mijn pekelbak want men vond het hier weer nodig om voor - 1 C en totaal droge omstandigheden tonnen met zout op de weg te gooien die vervolgende afgelopen nacht weer in het milieu zijn weggespoeld. Welke intellecten beslissen wanneer er gestrooit dient te worden is mij niet duidelijk.
Dacht zaterdagochtend nog een rondje te doen op mijn nieuwe karretje maar heb het fietsje maar weer gewisseld voor mijn pekelbak want men vond het hier weer nodig om voor - 1 C en totaal droge omstandigheden tonnen met zout op de weg te gooien die vervolgende afgelopen nacht weer in het milieu zijn weggespoeld. Welke intellecten beslissen wanneer er gestrooit dient te worden is mij niet duidelijk.
No pain no gain, no guts no glory!
-
- Forum-lid
- Berichten: 424
- Lid geworden op: 14 aug 2011 19:22
- Locatie: Roosendaal
Dat zijn de personen die denken dat ze na de winter met een hele berg zout blijven zitten en menen dat ze daarom het milieu maar moeten vervuilen met die zooi door het lekker te gaan verspreiden.
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline