Ik ben benieuwd naar je foto!RoeskeP schreef:Ja, helemaal waar.
Deze heb ik even snel in de schuur geschoten nadat ik klaar was met klussen en kuisen van de fiets. Ik zal morgen een betere foto maken.
Canyon
Inmiddels heb ik een Ultimate AL frame opgebouwd. Ik vraag me echter af of er geen speciaal afsluitrubbertje meegeleverd is voor het gat achter in de bovenbuis waaruit de remkabel komt. Iemand een idee, eventueel met foto?
Hoe is dat bij jouw frame RoeskeP?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Daar waar de kabel uit het frame komt? zit bij mij een plastic kapjeHPM schreef:Inmiddels heb ik een Ultimate AL frame opgebouwd. Ik vraag me echter af of er geen speciaal afsluitrubbertje meegeleverd is voor het gat achter in de bovenbuis waaruit de remkabel komt. Iemand een idee, eventueel met foto?
Alvast bedankt!
Ok, dan mis ik die of ben ik die verloren. Zal ik Canyon daar even over berichten.bert01 schreef:Daar waar de kabel uit het frame komt? zit bij mij een plastic kapjeHPM schreef:Inmiddels heb ik een Ultimate AL frame opgebouwd. Ik vraag me echter af of er geen speciaal afsluitrubbertje meegeleverd is voor het gat achter in de bovenbuis waaruit de remkabel komt. Iemand een idee, eventueel met foto?
Alvast bedankt!
Gelukt! Bedankt!alpdhuez53:15 schreef:Via de onderkant voorzichtig rondom met een schroevendraaier oid tikken. Meestal sloop je dan wel je lager.NuitKor schreef:Weet iemand hoe je de bovenste lager uit het balhoofd van een Ultimate CF kan halen?
Alvast bedankt!
Weet iemand met hoeveel moment je de bracketas moet monteren? Of maakt dat niet uit omdat de Ultimate CF een alu schroefdraad heeft? Alvast bedankt!
- arnoudrace
- Forum-lid
Bedoel je de lagercups? Die moeten meestal met max 40-50nm vast (bijv. fSA). Staat ook op je cups als het goed is. Je kunt alles slopen hoorNuitKor schreef:Gelukt! Bedankt!alpdhuez53:15 schreef:Via de onderkant voorzichtig rondom met een schroevendraaier oid tikken. Meestal sloop je dan wel je lager.NuitKor schreef:Weet iemand hoe je de bovenste lager uit het balhoofd van een Ultimate CF kan halen?
Alvast bedankt!
Weet iemand met hoeveel moment je de bracketas moet monteren? Of maakt dat niet uit omdat de Ultimate CF een alu schroefdraad heeft? Alvast bedankt!
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- arnoudrace
- Forum-lid
Gaaf! Zwart was duidelijk het thema!cyn0 schreef:aeroad @ zeelandbrug
=]
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Mooi karretje , heb je bewust de bandjes vervangen door conti's ?cyn0 schreef:aeroad @ zeelandbrug
=]
Ik ben wel tevreden over de mavic's
ps : volgende keer je fiets omdraaien, geeft net "dat" extra aan de foto
Sworks Venge