Pinarello
Een fiets is pas een fiets als hij minstens 3000 euro gekost heeft?daniel1975 schreef:Een FP2 is IMHO geen "echte" Pina, maar een overpriced 13-in-een-dozijn carbonframe.
Heb je echt die prijs betaald.natres schreef:Nou breekt m'n klomp.....koop ik een keer een echt Pina-frame van € 1890,- en dan is het toch weer géén Pina. Dus Pinarello bedondert de boel. Het moet niet gekker worden. Daniel1975, bedankt voor de expertise.daniel1975 schreef:Een FP2 is IMHO geen "echte" Pina, maar een overpriced 13-in-een-dozijn carbonframe.
:
Hier http://www.fietsenschenk.be/product/59- ... o-fp2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
heb je een volledige 2010 FP2 voor dezelfde prijs.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heeft niks met sobisme te maken; maar als jouw chinapina echt zo goed was als je altijd beweerde durf ik je nu al te voorspellen dat je er op achteruit gaat.
Less is bore
Mocht het tegenvallen dan koop ik zo weer een ander frameset want ik zit niet aan een merk of ego vast. Het moet er alleen mooi uitzien en lekker fietsen.daniel1975 schreef:Heeft niks met sobisme te maken; maar als jouw chinapina echt zo goed was als je altijd beweerde durf ik je nu al te voorspellen dat je er op achteruit gaat.
Zo rijden mijn Trek Madones , trouwens géén geld in de uitverkoop, uitermate goed en lekker en hebben ook nog eens een niet te evenaren after-sales/ garantie.
Laatst gewijzigd door natres op 20 jan 2012 12:06, 3 keer totaal gewijzigd.
Menig "standaard" carbon frame uit China heeft al betere stijfheidswaarden dan enkele topfietsen van de bekende merken. Ik heb mij daar in verdiept en kan je zo een lijstje/schema geven van meetgegevens die dit laten zien.
Laatst gewijzigd door natres op 28 jan 2012 20:09, 3 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, overtuig ons maar......natres schreef:Menig "standaard" carbon frame uit China heeft al betere stijfheidswaarden dan enkele topfietsen van de bekende merken. Ik heb mij daar in verdiept en kan je zo een lijstje/schema geven van meetgegevens die dit laten zien.
En je kijkt toch wel naar een topnaam-merk want je reed wel op chinapinafietsen die als 2 druppels water op the real thing lijken.
En voor de volledigheid: jij gaat nu zeker straks een Dogma-cloon vergelijken met een FP2?
Less is bore