Pinarello
Waar gaat dit topic heen.... Een FP2 met een dogma vergelijken.. Dan zie je volgens mij echt iets over het hoofd.
Al ben ik wel met Natres eens dat een aantal china frames heus wel beter zullen zijn dan mijn F4:13.
Alleen bij mij komt er toch een stukje (noem het) "Trots" bij om op een echte Pina rond te rijden. En dan vergeet je al snel die meetwaardes van de stijfheid!
Al ben ik wel met Natres eens dat een aantal china frames heus wel beter zullen zijn dan mijn F4:13.
Alleen bij mij komt er toch een stukje (noem het) "Trots" bij om op een echte Pina rond te rijden. En dan vergeet je al snel die meetwaardes van de stijfheid!
Daar gaat het helemaal niet over, ook al heb ik er 100.
Ik moet toch ergens mee kunnen vergelijken anders is het niet geloofwaardig.
Mijn volgende bijdrage plaats ik als mijn FP2 klaar is en als ik er een paar honderd kilometer op gereden heb.
En als ik er nog zin in heb, voorlopig niet.
Groeten.
Mijn volgende bijdrage plaats ik als mijn FP2 klaar is en als ik er een paar honderd kilometer op gereden heb.
Groeten.
Laatst gewijzigd door natres op 28 jan 2012 20:11, 6 keer totaal gewijzigd.
http://www.winterdepressie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gezelligheid kent geen tijd
-
- Forum-lid
Nou natres zou ook dol blij zijn als ik zo een mooie pinarello fp2 had.
Droom ervan om er een keer een te bezitten en het gaat om het plezier dat je aan je fiets beleeft en niet hoe duur hij is.
Kijk uit na je vergelijking tussen je chinarello en de echte.
En wil graag weten of de pinarello zoveel beter rijdt als je andere fietsen met vergelijkbare afmontage
Droom ervan om er een keer een te bezitten en het gaat om het plezier dat je aan je fiets beleeft en niet hoe duur hij is.
Kijk uit na je vergelijking tussen je chinarello en de echte.
En wil graag weten of de pinarello zoveel beter rijdt als je andere fietsen met vergelijkbare afmontage
Waarom heb je dan wel o.a. een Trek, een Bianchi, een Wilier en een Pinarello "instapmodel"? Als ik jouw uitleg volg dan zou je toch een schuur vol superieure Chinese no-names hebben?natres schreef:Menig "standaard" carbon frame uit China heeft al betere stijfheidswaarden dan enkele topfietsen van de bekende merken. Ik heb mij daar in verdiept en kan je zo een lijstje/schema geven van meetgegevens die dit laten zien. Dan denk ik, je betaalt het dubbele alleen voor een bepaalde merknaam, exclusiviteit of een paar grammen minder. Wat marketing betreft natuurlijk wel begrijpelijk, er moet geld worden verdiend. Maar dit hoort hier niet in dit topic thuis. Die paar extra grammen meer of minder, merknaampje dit of dat, daar ga ik niet meer voor.
Laatst gewijzigd door timo2.0 op 19 dec 2011 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
natres schreef:Daar gaat het helemaal niet over, ook al heb ik er 100.adroit schreef:Nou weten we het wel dat je veel carbon fietsen hebt
Groeten.
Pff, je lijkt Wevergo wel.
- thestudent
- Forum-lid HC
Welk dengfu frame. Het zijn er nogal wat.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!