foto van je fiets
[quote="andromeda"]Ziet er strak (en licht) uit!
Wat weegt hij in deze opstelling?[/quote]
Met Tune snelspanners ipv de FFWD-gevallen net onder de 6kg. Ik denk dat er met andere tubes ook nog wel 100 gram af kan en dan zal ie net onder de 5,9kg zitten!
Wat weegt hij in deze opstelling?[/quote]
Met Tune snelspanners ipv de FFWD-gevallen net onder de 6kg. Ik denk dat er met andere tubes ook nog wel 100 gram af kan en dan zal ie net onder de 5,9kg zitten!
-
- Forum-lid
o,o, jaapieo,
ben jij een kaderplaatjes-fetisjist? Als je tijd hebt om een nieuw stuurlintje om je stuur te vouwen, kun je toch ook gelijk dat plaatje er af knippen?
Ik vind het roze niet eens lelijk trouwens, beetje vrouwelijk wel
Mooi fietsie!
ben jij een kaderplaatjes-fetisjist? Als je tijd hebt om een nieuw stuurlintje om je stuur te vouwen, kun je toch ook gelijk dat plaatje er af knippen?
Ik vind het roze niet eens lelijk trouwens, beetje vrouwelijk wel
Mooi fietsie!
- sjoerdvr
- Forum-lid
- Contact
heey Ad, das ook een mooie fiets hoor! beetje donker zo maar verer wel gaaf!
over the hills and far away...
Stevens Stelvio 105
Stevens Stelvio 105
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote=".Jeroen."]Nieuwe stuurpen en bandjes
[/quote]
is die stuurpen niet flink wat langer dan je oude?
[/quote]
is die stuurpen niet flink wat langer dan je oude?
[quote="JPP"]Ik vind de klassieke look van die bandjes wel mooi. Welke zijn het? Ik denk wel dat deze banden beter zullen uitkomen met stickerloze wielen.
[/quote]
@JPP Vittorio Open Corsa CX Classic voor & Challenge Criterium achter. Ik twijfel zelf nog over het verwijderen van de stickers. Ik vind het zo ook wel wat hebben.
@Supergrover1 Klopt, iets langer en nog 1 grade dieper. Ik vind het net wat beter zitten
[/quote]
@JPP Vittorio Open Corsa CX Classic voor & Challenge Criterium achter. Ik twijfel zelf nog over het verwijderen van de stickers. Ik vind het zo ook wel wat hebben.
@Supergrover1 Klopt, iets langer en nog 1 grade dieper. Ik vind het net wat beter zitten
[quote="JPP"]Hmm, 't is jouw fiets, dus jij bepaalt. Maar ... velgen en stuurpen zonder reclame; zwart zadel en zwart stuurlint ... top!
[/quote]
Het punt is dat ik daar al eens over na heb zitten denken
En bij het weerzien van Oscar's fiets toch maar tot actie over gegaan.
Witte Toupé voor een zwarte verwisseld, stickers van de wielen en vandaag of morgen even een zwart stuurlintje halen. Ik ben al blij met het resultaat tot zover
[/quote]
Het punt is dat ik daar al eens over na heb zitten denken
En bij het weerzien van Oscar's fiets toch maar tot actie over gegaan.
Witte Toupé voor een zwarte verwisseld, stickers van de wielen en vandaag of morgen even een zwart stuurlintje halen. Ik ben al blij met het resultaat tot zover