Cervélo
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
roger schreef:de mijne geupdate naar 11speed nu is ie wel wat zwaarder maar binnen de perken(logo's krijg ik er niet af met aceton iemand tips)
De LW logo´s krijg je eraf met wasbenzine maar het is monniken werk.
Persoonlijk zou ik twee LW logo´s eraf halen want ze misstaan niet bij het frame maar vier logo´s is inderdaad een beetje veel LW
en... uhh.. ik zou ook nog het rode Syntace logo van je stuurpen halen en de Schmolke stickers verwijderen
Looks nice, Ik hoop je bike een keer in het echt te zien somewhere in the Dutch mountains
@rene upgrade naar 11speed gedaan om het niet meer hoeven te wisselen van cassettes en natuurlijk voor de moraal.
@mave logo's van stuurpen en stuur inmiddels verwijderd,ook met wasbenzine zijn de logo's erg hardnekkig.
@mikawoef er zitten dan ook geen OBYs in geen claviacula cranks of andere extreme lichtgewicht onderdelen op.
Vindt 6,2 kg voor een frame met SR en LW standaard toch niet te zwaar.
Het kan natuurlijk altijd gekker 2000euro erbij en je duikt onder de 6kg
Hiervoor was ie 6kg 40gr met record 10speed, stronglight en ZG remmen met die 150gram meer heb ik wel 11sp en twee keer zoveel remkracht, man wat remt dit goed zeg itt ZG (wel betere looks).
Cranks zijn ook een stuk stijver dan de Stronglight Pulsion al met al ben ik zeer tevreden met mijn upgrade na mijn eerste 100km gisteren
GRTZ
@mave logo's van stuurpen en stuur inmiddels verwijderd,ook met wasbenzine zijn de logo's erg hardnekkig.
@mikawoef er zitten dan ook geen OBYs in geen claviacula cranks of andere extreme lichtgewicht onderdelen op.
Vindt 6,2 kg voor een frame met SR en LW standaard toch niet te zwaar.
Het kan natuurlijk altijd gekker 2000euro erbij en je duikt onder de 6kg
Hiervoor was ie 6kg 40gr met record 10speed, stronglight en ZG remmen met die 150gram meer heb ik wel 11sp en twee keer zoveel remkracht, man wat remt dit goed zeg itt ZG (wel betere looks).
Cranks zijn ook een stuk stijver dan de Stronglight Pulsion al met al ben ik zeer tevreden met mijn upgrade na mijn eerste 100km gisteren
GRTZ
I live to ride,I ride Passoni
-
- Forum-lid
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 20 aug 2007 18:36
Hier de upgrade van mijn R3 SL. bontrager Aeolus wielen en campa record 2009 skeleton brakes. Ik moet het met iets meer gewicht doen precies 7.0 kilo
Wielen lopen echt meer dan fantastisch.
Wielen lopen echt meer dan fantastisch.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 07 aug 2007 16:37
Ziet er zéér goed uit!
\'\'We can\'t solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them\'\'
@roger:ik zeg niet dat uw fiets zwaar is of zo maar ik ben ook een slc-sl aan het bouwen en dacht (omdat ik ook met de gewichten bezig ben) dat met uw onderdelen hij wel onder de 6 kg zou liggen, ben zelf nog aan het twijfelen over bepaalde onderdelen en of ik hem wel super licht ga maken.Want mijn FM raad mij af om lw te monteren daar hij zegt dat ik gegarandeerd spaakbreuk ga lijden met mijn 100 kg
cervelo r3 dura ace 7800 veltec speed carbon 6.0
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr