Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 22 mar 2010 00:12

Vanmorgen 2 uurtjes. Kletsnat geworden van de motregen en het resultaat was meer koude dan met fietsen deze winter in de vrieskou. Brrr..
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Gebruikersavatar
ottie
Forum-lid
Berichten: 338
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:04

Gebruikersavatar ottie 22 mar 2010 08:20

Gister lekker 3 uurtjes gefietst in een stralend zonnetje. Heerlijk rondje Nijmegen-Ewijk-Herveld-Ochten-Dodewaard-Hemmen-Zetten-Valburg-Elst-Nijmegen. Eindelijk niet meer in wintekleding! Veel mooie plekjes gezien en weer eens door Zetten gefietst, was lang geleden dat ik daar geweest ben.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!

marcvmegroot
Forum-lid
Berichten: 1399
Lid geworden op: 11 feb 2007 11:36
Locatie: Arnemuiden

marcvmegroot 22 mar 2010 10:30

Gistermorgen de clubrit gelaten voor wat het was. Wat een zeikregen.
Maar 's middags om half drie werd het onderbuikgevoel te groot en moest en zou ik gaan fietsen.
Toch nog een lekker rondje van 70 km gedaan langs het Veerse Meer en Oosterschelde.

marc
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

cornelli
Forum-lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:13

cornelli 22 mar 2010 12:43

Van de morgen om een uur of negen had ik er zin in en omdat er 2 middag diensten aankomen maar snel de wielen genomen.
Heijen-Gennep-Milsbeek-Plasmolen-Mook-Malden-Heumen-Linden-Escharen-Mill-St Hubert-Haps-Oefelt-Gennep en Heijen.
Ging lekker en ik begin nu een beetje aan het nieuwe racertje te wennen.
NEOS

Gebruikersavatar
geertjan5
Forum-lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: 20 nov 2008 18:41
Locatie: Friesland, nabij Sneek

Gebruikersavatar geertjan5 22 mar 2010 15:05

Zojuist terug van een rondje IJlst-Sneek-6x rondje Goeinga- Scharnegoutum- Sneek- wielerbaan- Folsgare- Oosthem-IJlst. Niet al te ver even 2 uurtjes.
Voor het eerst dit jaar weer op de Canyon. En ik hoefde niet eens te wennen aan de houding. Wat een goddelijk gevoel is dat weer om op zo'n machine te rijden!:D

Helaas nu wel weer flink last van de rug maar dat komt meer omdat ik eergisteren een lange duurtraining heb gedaan en gisteren op de TT. Weer een beetje teveel van het goede.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

marcello
Forum-lid
Berichten: 474
Lid geworden op: 26 jan 2005 01:55

marcello 22 mar 2010 18:15

Vanmiddag even het lichaam getest of er voldoende snelheid aanwezig is.

De 1e 5km windje in de rug, dus lekker warm gefietst, daarna 30km tegen wind (+-4) en weer 5 km windje in de rug terug naar huis.

Afstand: 40 km
Duur: 1 uur 17 min
Gemiddeld: 31.2 km/h

Het ging wel lekker, ondanks ik dit op de winterbike (+-12kg) hebt gedaan.
Morgenochtend een herstelrondje maken.

Gebruikersavatar
geertjan5
Forum-lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: 20 nov 2008 18:41
Locatie: Friesland, nabij Sneek

Gebruikersavatar geertjan5 22 mar 2010 18:20

31.2 gemiddeld met deze wind?!?! of woon je in het binnenland? Hier is er in iedergeval niet tegenaan te trappen.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

jeroenr
Forum-lid
Berichten: 582
Lid geworden op: 07 okt 2008 21:17

jeroenr 22 mar 2010 18:51

Mijn eerste ritje van het seizoen gisteren weer gemaakt. Even kijken hoe de benen zijn na het schaatsseizoen :).

Viel me niet heel erg tegen, maar er stond een heel straffe wind hier in Noord Holland. Inderdaad Geert jan, ook hier pittig om tegenin te fietsen. Ik heb het maar bij een 32km gehouden, het weekend was al kort genoeg met al het werk. Wat me wel op viel was dat ik in vergelijking met vorig seizoen met een veel hogere hartslag langer kan rijden...en mijn hoogste hartslag lag ook op een waarde die ik vorig seizoen nooit haalde. Waar dat aan kan liggen, geen flauw idee. Misschien nu wel een keer uitgerust? Iets bijzonders gedaan met het schaatsseizoen? Ik zie het allemaal wel. In ieder geval lekker om weer eens op de racer gezeten te hebben :).
Cervélo & Cannondale

marcello
Forum-lid
Berichten: 474
Lid geworden op: 26 jan 2005 01:55

marcello 22 mar 2010 19:10

[quote="Geert Jan"]31.2 gemiddeld met deze wind?!?! of woon je in het binnenland? Hier is er in iedergeval niet tegenaan te trappen.[/quote]

Geert Jan, ik fiets in de omgeving Alphen a/d Rijn - Ter Aar - Zevenhoven - Nieuwkoop, dus vaak, zeg maar altijd, beuken tegen de wind die over de polders gaat.

Gebruikersavatar
geertjan5
Forum-lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: 20 nov 2008 18:41
Locatie: Friesland, nabij Sneek

Gebruikersavatar geertjan5 22 mar 2010 20:31

Ik ben totaal niet bekend in die omgeving maar ik geloof je:)
Dan is 31.2 niet gek..:)
Kwam er zojuist achter bij het invoeren van mijn trainingslogboek dat ik gisteren ook nog wel een leuk gemiddelde had:) Wat meer vertelt, de wattage en hartslag waren ook goed.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

marcello
Forum-lid
Berichten: 474
Lid geworden op: 26 jan 2005 01:55

marcello 22 mar 2010 20:55

Wattage en hartslag kan ik niet meten.

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 22 mar 2010 20:56

Vandaag nog even genoten van het lekker weer.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie