Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2009?

bever
Forum-lid

bever 21 aug 2009 01:25

mooi rondje, heb ik ook wel eens gedaan. Maar ik vind richting Katwijk of Wassenaar mooier ;). Maar vanuit Maassluis begrijp ik het wel
Is dat pad van Kijkduin naar Hoek nog zo slecht ? Ik vind het daar niet fijn rijden. Veel barsten en gaten in de weg enzo.

mauricev
Forum-lid

mauricev 21 aug 2009 13:35

Het pad tussen de duinen is nog steeds slecht ja. Dat is wel jammer dus je moet goed opletten en er staat ook vaak een stevige wind.

bever
Forum-lid

bever 21 aug 2009 22:40

[quote="mauricev"] en er staat ook vaak een stevige wind.[/quote]

dat heb je vaak aan zee ;)

em
Forum-lid

em 22 aug 2009 00:08

[quote="mauricev"]Heb nog geen foto's kunnen maken, misschien dat ik dat nog doe. Misschien is het ook wel niet nodig, want er fietsen ontzettend veel wielrenners op sommigen stukken. Dus het is volgens mij een nogal bekende route. Des al niettemin een leuke en mooie route.

[img=http://img81.imageshack.us/img81/2454/kaartf.jpg][/quote]

Grappig, das vrijwel exact het rondje dat ik regelmatig maak! Inderdaad een prettig rondje met vele mede-wielrenners, vooral op het fietspad door de duinen tussen Kijkduin en HvH. Kan je inmiddels alweer rechtdoor door de duinen bij Ter Heide of moet je nog steeds een stuk om via Monster/'s Gravenzande?

mauricev
Forum-lid

mauricev 22 aug 2009 01:35

Ik fiets pas een maand dus ik kan me alleen maar herinneren dat je in één rechte stuk door de duinen van Kijkduin naar Hoek van Holland kan fietsen.

Op woensdag avond is het op deze route vaak druk met wielrenners. RCMD De Coureur maakt volgens mij op woendagavonde ook vaak een rondje Kijkduin.

em
Forum-lid

em 22 aug 2009 02:12

[quote="mauricev"]Ik fiets pas een maand dus ik kan me alleen maar herinneren dat je in één rechte stuk door de duinen van Kijkduin naar Hoek van Holland kan fietsen.

Op woensdag avond is het op deze route vaak druk met wielrenners. RCMD De Coureur maakt volgens mij op woendagavonde ook vaak een rondje Kijkduin.[/quote]

Vorige maand was het fietspad tussen Ter Heide en 's Gravenzande afgesloten vanwege wegwerkzaamheden. Moest je een flink stuk omrijden, daarom heb ik er al een tijdje niet meer gereden. Misschien morgen maar weer eens kijken. Hopelijk zijn de slechte plekken in het fietspad inmiddels gerepareerd...

Je komt uit Maassluis zie ik. Neem dan ook eens de pont naar Rozenburg en ga fietsen richting Zeeland. Heerlijk fietsen daar!

em
Forum-lid

em 22 aug 2009 13:43

Vanmorgen de daad bij het woord gevoegd en hetzelfde rondje maar weer eens gereden. Lekker hoor!

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 22 aug 2009 17:53

Vandaag was het tijd voor Doetinchem-Veenendaal-Doetinchem. Rond kwart voor 7 samen met m'n pa op de fiets gesprongen richting Ellecom. Via de Snippendaalseweg bij Rheden omhoog. Bij Kasteel Rosendeal de Eneco-route opgepikt en die gevolgd tot aan Veenendaal. Daarna via een knooppunten geroute terug naar huis.

Niet zo veel foto's, en ze zijn van mobiel-kwaliteit. :/

In de ochtend kan het zo mooi zijn...
Afbeelding

Bij Doesburg de brug over
Afbeelding

Lekkere dijkjes
Afbeelding

Een heerlijk zonnetje doet de benen kleuren :)
Afbeelding

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 23 aug 2009 00:47

Vandaag in Utrecht meegedaan met het NK-toerfietsen. Mooie omgeving. De eerste lus ging richting de Utrechtse heuvelrug. De tweede ronde richting de plassen/Amsterdam-Rijnkanaal. Ondanks het mooie parcours ben ik toch blij dat ik iedere dag in het relatief rustige Zuid-Ooost Brabant mag fietsen. Ik ben samen met mijn team overigens tweede geworden!! Ja ja, 2e op het NK!!

chevalier
Forum-lid

chevalier 23 aug 2009 14:22

We hebben gister met ruim 60 man een geweldige fietsdag gehad, het 500 ste rondje ijsselmeer van Dirk de Vries uit Wervershoof was een feit.
Ze hebben er een geweldig programma van gemaakt en dit is voor een groot deel
ook te danken aan het mooie weer wat we hebben gehad.

Op de site van tv noordholland staat een filmpje van deze rit. Gister werd het op rtv ook uitgezonden waarschijnlijk vandaag ook nog op de hele uren.

http://www.rtvnh.nl/

Het lukt me alleen niet om het filmpje van de site te downloaden
Zelf ben ik ook nog te zien , met me groene liguigas shirt zittend op een bank
en heel kort fietsend op me rug te zien.

erikvdmaat
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar erikvdmaat 28 aug 2009 23:41

Vandaag nog even lekker gefietst hoor. Het was gelukkig mooi weer. Bij Kolhorn de eerste bui, bij Kreil (gehucht) de tweede en bij Schagen de derde. Vanaf Zijdewind naar huis werden de schutsluizen even in het hemelse opengezet, en om het compleet te maken werden er ook enkele lampjes af en toe aangestoken.

Bij Schagen hadden ze trouwens ook nog een rookgordijntje laten komen. Misschien iets voor de sfeer. Het rook er trouwens erg veel naar Schoorlse dennenbomen.

Ow, en niet te vergeten de wind natuurlijk! Ik wist niet dat ik zo schijn tegen de wind in kon hangen. De wind in de rug is trouwens ook erg lekker. Goed voor de souplesse.
Ook ik fiets: http://www.erikvandermaat.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie