Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

boerbiet
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 29 jun 2008 15:58

boerbiet 18 jul 2009 14:51

Ondere andere Dijkshoorn heeft al bewezen dat het bij MS ontbreekt aan zelfspot. Maar, eerlijk gezegd vind ik dat geen punt. Hooguit is het ontbreken van die zelfspot voor de persoon Smeets een kleine handicap, maar voor de uitoefening van zijn beroep niet. En daar gaat dit toch allemaal over..?

Zeiken en zagen is makkelijk. Smeets is zo nu en dan best een vervelende host. Maar, mensen die op hem afgeven zouden zich af moeten vragen waarom hij de positie heeft die hij heeft en wat het alternatief zou zijn.
Iemand riep hier al dat een programma als de Avondetappe juist een persoon als Smeets nodig heeft.

Ik vind hem goed passen in die kaas-en worstsetting :D
En ik spaar ook flippo\'s

ej
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 jan 2008 16:20

ej 18 jul 2009 14:57

Als Mart dat t-shirt aantrekt, dan vervalt al het voorgaande......


EJ

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 18 jul 2009 15:16

Als Smeets zijn ego een beetje laat leeglopen, dan zou hij best gaan. Mag ik dat zo zeggen?

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 18 jul 2009 17:37

Volgens mij vergeten sommmige mensen dat de Avondetappe geen sportprogramma is. Het is een combinatie van een sportprogramma en een 'latenight' talkshow. Het overgrote deel van de kijkers weet niet wat er met 52 11 bedoeld wordt. Een puur sport-praatprogramma na elven trekt denk ik hoogstens 150.000 kijkers, nou oke, omdat het de Tour is misschien 400.000. Smeets trekt er zo anderhalf miljoen. En voor zulke shows heb je enorme ego's nodig. Denk maar aan DWDD en aanverwante shows.

moustache
Forum-lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 jun 2007 16:39

moustache 18 jul 2009 17:49

Correctie @ponsteen. Smeets haalt niet meer dan een miljoen op een avond.

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 18 jul 2009 17:53

981.000....tja tja...Mag ik dat zo zeggen? Ik zeg dat het vrijwel bijna net niet maar wel heel dicht in de buurt van een miljoen is!
Enuuhh...wie besteld het schirt voor Mart en stuurt het hem toe??? ;)
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

moustache
Forum-lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 jun 2007 16:39

moustache 18 jul 2009 18:23

Met die 3x Balkenende kan hij dat t-shirt prima zelf betalen.

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 18 jul 2009 18:26

Moustache schreef:Met die 3x Balkenende kan hij dat t-shirt prima zelf betalen.


WHAWHAWHAHAHAHAHAH :-p
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

michael2757
Forum-lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 25 mei 2009 13:07

michael2757 18 jul 2009 20:01

ach ach wat een gezemel,diegene die smeets niet zien zitten:er zit een knop op je tv(afstandsbediening).
Wie er ook presenteerd,er zullen altijd lieden zijn die de persoon in kwestie zien zitten.of ,m niet pruimen.
Zo wordt ,t zo,n (af)zeik onderwerp.
Ga toch fietsen...

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 18 jul 2009 20:42

Oke, ik had net vorige zondag in mijn hoofd (1.3 miljoen kijkers). Was blijkbaar een toppertje.

eelcoz

eelcoz 18 jul 2009 23:15

Michael2757 schreef:ach ach wat een gezemel,diegene die smeets niet zien zitten:er zit een knop op je tv(afstandsbediening).
Wie er ook presenteerd,er zullen altijd lieden zijn die de persoon in kwestie zien zitten.of ,m niet pruimen.
Zo wordt ,t zo,n (af)zeik onderwerp.



Er komen in dit topic ook genoeg voorstanders aan het woord. Daarnaast, dit topic is bedoeld om het 'presteren' van Mart te bediscussieren, waar volgens mij niets mis mee is.

degtyarev
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 aug 2006 17:33

degtyarev 19 jul 2009 03:01

Michael2757 schreef:ach ach wat een gezemel,diegene die smeets niet zien zitten:er zit een knop op je tv(afstandsbediening).
Wie er ook presenteerd,er zullen altijd lieden zijn die de persoon in kwestie zien zitten.of ,m niet pruimen.
Zo wordt ,t zo,n (af)zeik onderwerp.


Mwah. Ik kijk eigenlijk voornamelijk naar de NOS omdat ze de Nederlandse renners en het Nederlandse wielrennen er uitlichten. Als er keus was en dit niet van mijn geld betaald zou worden, zou je argument hout snijden. Maar dat is er dus niet. Het programma is voor mij doordeweeks ook een beetje het late-avond alternatief voor (de met zomerreces) Pauw&Witteman. (Gelukkig interesseer ik me voor sport.) Geldt dit voor meer mensen? Over Smeets zelf... tjah. Hij heeft de persoonlijkheid om een talkshow goed te kunnen leiden, maar tegelijkertijd ook zúlke vervelende eigenschappen...

Plaats reactie