Dinsdagavond 50km gereden waarvan 10 minuten à bloc (hybridefiets) en onderweg enkele fietsers tegen gekomen (waarvan een forumlid van wielertoerist.be).
Woensdag : D1 training van 130 km door de polders
donderdag : D1/2 training van 120 km door de polders tot brugge
vrijdag : D2 training van 120 km door de polders tot brugge
370 km de laatste drie dagen en de laatste dag was de beste met een goed gemiddelde zonder stil te vallen.
Ik ben tevreden van mijn week, ik zal om en bij de 500km gereden hebben.
Tijdens Gent-Wevelgem hebben ze het op sporza dikwijls gezegd en het is echt waar : de polders van West-vlaanderen, het heuvelland, regio brugge enz is een prachtige fietsstreek waar het nog relatief rustig is.
Als je er woont let je er eigenlijk te weinig op, typisch he...
Vandaag gefietst in 2008?
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaag de Peter van Petegem classic gefietst met vertrek vanuit Oudenaarde(150km) met o.a. de molenberg, berendries, Taaienberg enz.
Uitstekend verzorgd wat eten en drinken betreft, overal verkeersregelaars aanwezig, de gehele dag droog gebleven kortom een geweldig evenement.
Uitstekend verzorgd wat eten en drinken betreft, overal verkeersregelaars aanwezig, de gehele dag droog gebleven kortom een geweldig evenement.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Vandaag een tochtje van de DTC gereden. Heerlijk weer, eindelijk een beetje lente! Uiteindelijk 155 km gereden, 29.1 gemiddeld.
Vandaag met de Tourclub 115 km27,8/gem tussen de 2 Rheinbruggen dat zijn Xanten en Emmerich kwamen er veel tegen van de toertocht in Dinxperloo.
Viel niet tegen zo na een weekje in de lappenmand.( heb de griep gehad).
Alleen het laatste stuk kartenspielerweg en naar Ottersum waren teveel voor deze oude man.
Viel niet tegen zo na een weekje in de lappenmand.( heb de griep gehad).
Alleen het laatste stuk kartenspielerweg en naar Ottersum waren teveel voor deze oude man.
cornelli racing cycles Uden
Zondag in Ruinen de tourtocht gereden. Het was een mooi rondje, maar veel klinkerwegen in de omgeving van Eemster en Leggeloo. Eenmaal terug op de camping had ik 84 km op de teller met een gemiddelde van 27,5 km. Op sommige kale stukken stond een stevige tegenwind.
Gisteren bij de DTC de heuvelrugtocht van 140 km proberen te rijden. Dat liep echter fout. Na 35 km brak er een deel van mijn rechterpedaal af. Vervolgens 18 km terugrijden naar Driebergen met een kapot pedaal (dat fietst niet handig). Met de auto weer naar huis; mijn nieuwe fiets gepakt en nog 77 km door de polder getuft.
Live fast; die young. mijn blog
Zaterdag 125 km tegenwind van Leiden richting Hardewijk. Alleen maar tegenwind. Dat is niet goed voor het gemiddelde, wel een zeer goede training.