BMC
Zo zeg, op de bikemotion toch erg onder de indruk geraakt van de TMR02, wat een brute bike! Vond het wel apart dat BMC zo'n kleine stand hand... een beetje weggeduwd in een hoekje, zonde naar mijn idee!
Maar, terug naar de TMR02:
Wat zouden jullie aanraden, de nieuwe 105-groep of de ultegra? Is dat 400 euro waard, of zou je dit liever in een wielupgrade stoppen? Is het gewicht (8,2kg) niet ietswat aan de hoge kant? Iemand de TMR02 al ergens bij en FM zie staan? Wil deze week evt. een bezoekje brengen aan een FM om m nogmaals te bekijken.
Maar, terug naar de TMR02:
Wat zouden jullie aanraden, de nieuwe 105-groep of de ultegra? Is dat 400 euro waard, of zou je dit liever in een wielupgrade stoppen? Is het gewicht (8,2kg) niet ietswat aan de hoge kant? Iemand de TMR02 al ergens bij en FM zie staan? Wil deze week evt. een bezoekje brengen aan een FM om m nogmaals te bekijken.
Nieuwe 105 is prima. Volgens mij is het verschil met de Ultegra die 400 niet waard.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Bij deze mijn BMC bike. Lang geleden al de belofte gemaakt om een foto te posten, dus bij deze
- Jaap Telder
- Forum-lid
Mooooooooi
-
- Forum-lid
Op 24 december mijn nieuwe BMC Granfondo GF01 afgehaald, afgemonteerd met Ultegra en Easton wielen (EA90). Perfecte fiets voor iemand die zoals ik in verhouding lange benen en een kort bovenlichaam heeft. Ik zocht een endurance racer en deze BMC komt voor mij beter uit dan bijv. Specialized Roubaix of Cannondale Synapse. Eerste ritje was direct het bewijs voor de goede keuze. Overigens ook dank aan FM Piet de Wit in Wormer. Topzaak. Ze hebben me perfect geholpen. Dit in tegenstelling tot Vos fietsen. Kocht daar ruim een jaar geleden een Garnelli, geen slechte fiets, maar gewoon niet passend voor mij. Toen ik een nieuwe fiets wilde kopen probeerden ze me een Look 795 'aan te smeren', bepaald geen 'comfort' racer en ook niet voor mijn lichaam bijzonder geschikt. En kortingen kan je, nu zeker op 2014 modellen, ook bij een goede fietsenmaker krijgen.
Gelukkig begrepen ze bij Piet de Wit wel wat ik wilde, professionele bikefitting gekregen en op basis daarvan passende en perfect afgestelde fiets gekocht. 28 mm banden maken het comfort helemaal af (alhoewel ik me kan voorstellen dat 25mm op vlakke en gladde weg ook voldoen).
Gelukkig begrepen ze bij Piet de Wit wel wat ik wilde, professionele bikefitting gekregen en op basis daarvan passende en perfect afgestelde fiets gekocht. 28 mm banden maken het comfort helemaal af (alhoewel ik me kan voorstellen dat 25mm op vlakke en gladde weg ook voldoen).
-
- Forum-lid
Mooie fiets, zo'n Lamborghini edition. Ben ik een zeur als ik zeg dat ik hem met Super Record (of anders SRAM) nog mooier zou vinden dan met Dura Ace?
De laatste fiets voor Cadel ziet er wel erg goed uit! http://www.abc.net.au/news/2015-01-20/c ... pg/6026878
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.