Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Gios

nelus
Forum-lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 08 sep 2011 21:07

nelus 19 mar 2012 20:10

Petje af.
"Everything will be allright in the end, if everything is not allright it's not the end"

desmodromic
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 mar 2010 05:35

desmodromic 19 mar 2012 20:31

Erg mooi geworden bianchisl3, blijft toch mooier dan die eenheidsworsten! Ben me aan het orienteren op een nieuw frame. De Rosa staat hoog op me lijstje, maar deze is ook om te smullen zeg!

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6585
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 19 mar 2012 20:45

Mooi Hans. Eerdaag even live kwijlen.

Komende dagen meer

Ingmar naast Aldo en Marco Gios met z'n nieuwe frame:
Afbeelding

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 20 mar 2012 16:28

Inmiddels staat dat prachtige frame bij mij in de huiskamer. Viel nog niet mee om 'm daar te krijgen want Aldo was zo tevreden over zijn eigen werk dat hij maar moeilijk afstand kon doen van het frame. ;-)

Een paar pagina's terug heeft Hans al een prachtige reportage gedaan van de Gios showroom. Als je er ooit eens in de buurt bent is het zeker de moeite waard om daar even een espresso te gaan drinken. Ik zal geen hele dubbele serie van de showroom plaatsen maar dit hier doe ik de liefhebber volgens mij wel een pleziertje mee.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even vingers in de lucht van de mensen die foto's hebben van de productie van hun eigen frame.... :)

Alle onderdelen liggen klaar dus het feest kan beginnen. Zondag 1 april zal de fiets worden opgebouwd. Dan gooi ik er ook nog een serie mooie detailfoto's tegenaan van frame, wielen en uiteindelijk complete fiets.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6585
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 20 mar 2012 16:56

bottecchia schreef:Even vingers in de lucht van de mensen die foto's hebben van de productie van hun eigen frame.... :)

Alle onderdelen liggen klaar dus het feest kan beginnen. Zondag 1 april zal de fiets worden opgebouwd. Dan gooi ik er ook nog een serie mooie detailfoto's tegenaan van frame, wielen en uiteindelijk complete fiets.
Met die eerste opmerking zal ik je niet in verlegenheid brengen :-)

De montage dag is dus op de dag dat de profs de Ronde van Vlaanderen rijden.
1 Start kijken
2 Fiets bouwen
3 Finale kijken (glaasje 18yo)
4 Foto;s maken
5 Een goeie maaltijd

Wat een naar project wordt dit weer. :D
Ik ben wel bang dat ik voor 2 en 5 moet zorgen :?:

Nog wel even de moeite waard om te melden dat de Duitse douane nog even op het punt stond om de boel te verkloten :mrgreen:

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 20 mar 2012 17:27

Prachtig!!

templar
Forum-lid
Berichten: 233
Lid geworden op: 12 aug 2005 16:49

templar 20 mar 2012 19:00

Voor mij is dit topic ook een serie geworden die ik maar blijf volgen.
Echter een vraagje. wie is wie.
Aldo en Alfredo.
Als ik naar Gios.it surf zie ik steevast Alfredo,Luca en Paolo.
Terwijl de fietsen van het illustere trio van Aldo afkomen.
Wellicht heb ik ergens iets gemist.
Help me even a.u.b.

Gr. John
Vroeger was ik een twijfelaar maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van.

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 20 mar 2012 19:05

Kiijk eens op http://www.giostorino.it" onclick="window.open(this.href);return false;.
Het familiebedrijf is gesplitst.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 20 mar 2012 21:38

chrissiewizzie schreef:Het begint rond Rotterdam blauw te zien van de Giossen ;-)

Mooie projectjes allemaal. Leuk ook om de verschillende keuzes van frames en afmontage te zien. Ik blijf dit topic met aandacht volgen.
Deze Gios gaat in 't Gooi wonen. Al zal 'ie de meeste kilometers vermoedelijk in Vlaanderen en Noord Frankrijk gaan maken. :)

Vandaag overigens m'n tubes binnengekregen. Ik heb mezelf twee wielsets kado gedaan voor deze Gios. Een voor draadband en één voor tubes. Over de tubes heb ik lang nagedacht. Ik wilde iets hebben dat goed is voor op de kasseien en met een klassiek uiterlijk. Daardoor viel bijvoorbeeld Vittoria Pavé af want die zijn er alleen in zwart/groen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor Veloflex Roubaix. Ze zien er in ieder geval alvast erg gaaf uit!

Daarmee heb ik alle onderdelen in huis. Nu wachten tot 1 april voor de afmontage.

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 20 mar 2012 21:48

Handig zo'n gastheer als mechanicien
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 20 mar 2012 22:01

Dat kun je wel zeggen ja!
Heb ik straks een fiets die in elkaar is gezet door GastheerG en Aldo Gios. Dan schroef ik zelf nog even de bidonhouders er op voor het contrast. :)

Net nog even rustig naar het frame zitten kijken. Veel anders zit er immers niet op de komende 12 dagen. Prachtige kleur en afwerking en in alle opzichten een plaatje. Beslist geen kat in de zak in ieder geval.

Afbeelding

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 22 mar 2012 15:45

In de aanloop naar de opbouw van m'n Super Record alvast een teaser van wiel en tube.

Afbeelding

Afbeelding

Ziet er niet slecht uit dacht ik zo... 8-)

Plaats reactie