Parlee
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat is daar mis mee? Mooi zwart, van een afstandje lijkt het bijna CampaIWC schreef:en dan die remmen..
Less is bore
Dank voor de positieve en negatieve feedback. Gelukkig vindt niet iedereen altijd hetzelfde spul mooi of goed.
@csteenbe: SRAM crank komt er niet op, om de eenvoudige reden dat de Rotor (Inpower) van de vorige naar deze fiets is gemigreerd. En daar had ik Rotor gekozen omwille van het feit dat ik een crank met geïntegreerde PM wilde, die breed inzetbaar is over veel BB standaarden ('k verander nog al eens van fiets).
@csteenbe: SRAM crank komt er niet op, om de eenvoudige reden dat de Rotor (Inpower) van de vorige naar deze fiets is gemigreerd. En daar had ik Rotor gekozen omwille van het feit dat ik een crank met geïntegreerde PM wilde, die breed inzetbaar is over veel BB standaarden ('k verander nog al eens van fiets).
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Crankstel van Sram Red en zwarte bandjes zouden dan weer mijn keuze zijn.raven14 schreef:Dank voor de positieve en negatieve feedback. Gelukkig vindt niet iedereen altijd hetzelfde spul mooi of goed.
Maar gelukkig mogen smaken nog steeds verschillen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Voor modeljaar 2017 zal er bij Parlee alleen nog een Altum zijn, geen Altum R. Het kost Parlee meer geld om 2 modellen Altum te bouwen, dan dat er extra marge daardoor de boeken invloeit. De ESX verdwijnt ook.
Wat dat betekent mbt prijs is niet zo meteen duidelijk.
Wat dat betekent mbt prijs is niet zo meteen duidelijk.
Of dat mooi zou zijn op zo een modern frame valt te bezien, maar ben met je eens die klassieke panels en lettertype blijft erg sjoen.bluv107 schreef:Ik vind die klassieke logo's op die oudere modellen juist altijd zo mooi. of kun je ook zo'n Altum volledig customizen?
Mooie Altum, bevalt me steeds beter maar dat buitje moet ik toch wel aan wennen...
YFood !!!
- Sha Kokken
- Forum-lid
Dat achterlichtje is wel een nice touch op zo'n fiets