Ricardo Ricco
Ik begrijp helemaal niets meer van de persoon Ricco. Hij heeft zichzelf bijna de dood ingejaagd met een op zichzelf toegepaste bloedtransfusie.
Een dergelijk voorbeeld dient men uit de Wielersport te weren.
En een ploeg als Amore & Vita snap ik ook niet. Deze man krijg je niet meer goed en zal nooit veranderen. hoeveel Amore moet men er nog tegen aangooien, tegen iemand die al bijna geen Vita meer had ???
En een ploeg als Amore & Vita snap ik ook niet. Deze man krijg je niet meer goed en zal nooit veranderen. hoeveel Amore moet men er nog tegen aangooien, tegen iemand die al bijna geen Vita meer had ???
Pinarello Veneto, Pinarello FP2 en Pinarello Montello FM1
rick8245 schreef:Ik begrijp helemaal niets meer van de persoon Ricco. Hij heeft zichzelf bijna de dood ingejaagd met een op zichzelf toegepaste bloedtransfusie.
Veel meer bewijs dan een verhaal van een (op sensatie beluste?) arts heb ik nooit gezien. Hij is toch ook niet geschorst door de UCI?
- Supergrover
- Forum-lid HC
Raassie schreef:Gaat er nu toch nog een ploeg het risico lopen met Ricco? Hoe wanhopig op zoek naar een "topper" moet Amore & Vita zijn? Alhoewel ik de voorwaarden wel weer snap. Het lijkt me alleen onmogelijk om die jongen nog met beide benen op de grond te krijgen.
publiciteit voor de sponsor?
Vacansoleil heeft ook niet echt minder vakanties verkocht...
overigens meldt Cyclingnews dat de Cobra getekend heeft bij Meridiana-Kamen waar hij op 13 juni aan de Tour van Servie mee wil doen.
-
- Forum-lid
- Contact
Ricardo Ricco gaat naar de Kroatische ploeg Meridiana....hoogtestage voor Ricco ?
Zou Ricco die Pinarello gestolen hebben waarover fiets.nl vandaag melding maakt ?
Zou Ricco die Pinarello gestolen hebben waarover fiets.nl vandaag melding maakt ?
fiets,fiets,fiets en verder niets.
eelcoz schreef:rick8245 schreef:Ik begrijp helemaal niets meer van de persoon Ricco. Hij heeft zichzelf bijna de dood ingejaagd met een op zichzelf toegepaste bloedtransfusie.
Veel meer bewijs dan een verhaal van een (op sensatie beluste?) arts heb ik nooit gezien. Hij is toch ook niet geschorst door de UCI?
Er zal wel voldoende bewijs geweest zijn om zijn contract te mogen ontbinden..... Er is vast niet in de publiciteit gebracht wat exact de bewijzen waren. Feit is wel dat de ontbinding zo gepiept was en als er geen bewijs geweest was, zou dit heel wat moeilijker zijn geweest
Twitter: @rbruijns
Raassie schreef:Gaat er nu toch nog een ploeg het risico lopen met Ricco? Hoe wanhopig op zoek naar een "topper" moet Amore & Vita zijn? Alhoewel ik de voorwaarden wel weer snap. Het lijkt me alleen onmogelijk om die jongen nog met beide benen op de grond te krijgen.
Ik vind het wel mooi dat ploegen een Ricco toch een kans geven. Het gedoe rond het ontslag bij Vacansoleil vind ik niet fris. De voorwaarden van Amore en Vita vind ik ook krachtig genoeg om te laten zien dat ze niet wanhopig zijn. Dat Ricco nu naar een andere ploeg gaat, zegt toch wel iets over de persoon Ricco.
Maar goed, ik kijk net als jullie van de zijlijn toe en heb dus niet alle feiten bij de hand.
- daniel1975
- Forum-lid HC
rbr schreef:
Er zal wel voldoende bewijs geweest zijn om zijn contract te mogen ontbinden..... Er is vast niet in de publiciteit gebracht wat exact de bewijzen waren. Feit is wel dat de ontbinding zo gepiept was en als er geen bewijs geweest was, zou dit heel wat moeilijker zijn geweest
Precies!
Snap dus echt niet dat er nog iemand zijn vingers aan brandt.
Less is bore
Daniel1975 schreef:rbr schreef:
Precies!
Snap dus echt niet dat er nog iemand zijn vingers aan brandt.
Tja, het is gewoon een gok.
Het is weten dat hij een valsspeler is, en dus waarschijnlijk nog aardig zal gaan fietsen, en dan gokken dat hij het wat slimmer aan pakt en niet gesnapt wordt. En dan heb je vervolgens wel het hele seizoen publiciteit als kleine ploeg.
high risk, high profit
Zo te zien houd de politie hem nu al in de gaten.
[img=http://www.fiets.nl/uploads/news/NewsIm ... 122322.jpg]
[img=http://www.fiets.nl/uploads/news/NewsIm ... 122322.jpg]
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen
-
- Forum-lid
Als ik het goed heb begrepen is Ricco z'n contract ontbonden omdat hij zich niet aan de ploegafspraken hield, niet omdat er bewijs zou zijn gevonden dat hij de dopingregels heeft geschonden.