Vandaag gefietst in 2011
Griendtsveen-Helenaveen-Grashoek-Beringe-Panningen-Helden-Kessel-langs de Maas weer-Eik-Neer-Buggenum-Haelen-Horn-Heythuysen-Roggel-Heibloem-Meijel-Neerkant-Liessel en weer Deurne.
Lekker fietsweer met een slap zonnetje.
Lekker fietsweer met een slap zonnetje.
Geen reactie op oproep dus wat eerder weg voor rondje Groene Hart. 09u op pad, was nog fris: 5oC, wind viel mee, nog wel veel vocht in de lucht. Via IJburg naar Muiden, langs oostoever Vecht naar Breukelen, door naar Woerdense Verlaat en toch maar rondje Nieuwkoopse plassen meegepakt (Langs de Meije fietsen blijft genieten) en via Noorden en langs de Kromme Mijdrecht en Amstel weer naar huis. 116km in 3u55. Goed in D1 kunnen blijven.
Later op de ochtend werd het weer duidelijk beter en vond ik het zelfs druk met (groepjes) fietsers. 2 korte broeken gespot
vd week hopelijk veel woon-werk verkeer
Later op de ochtend werd het weer duidelijk beter en vond ik het zelfs druk met (groepjes) fietsers. 2 korte broeken gespot
vd week hopelijk veel woon-werk verkeer
Na een weekje skiën en telemarken het fietsen weer opgepakt. Rondje gemaakt richting Drenthe (met oog op de zuiden wind). Veel fietsers tegengekomen, zowel alleen als in groepjes. 82 km. De eerste 1000 staan erop!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Fumyuki Beppu! Al een paar jaar onder contract bij Skil.
[quote="Robbebopper"]Fumyuki Beppu! Al een paar jaar onder contract bij Skil.[/quote]
volgens mij rijdt Beppu bij RadioShack. Dat was vorig jaar nog een bijzonder vaag verhaal.
Vandaar Arnhem - Exel - Arnhem gedaan met een trainingskoersje halverwege. Totaal 155km. De conditie is goed!
volgens mij rijdt Beppu bij RadioShack. Dat was vorig jaar nog een bijzonder vaag verhaal.
Vandaar Arnhem - Exel - Arnhem gedaan met een trainingskoersje halverwege. Totaal 155km. De conditie is goed!
-
- Forum-lid
Ondanks een enorme kater toch drie uurtjes weggetrapt. Het was mooi weer, rondje posbank gedaan.
-
- Forum-lid
Vanaf het begin gingen de benen al soepeltjes rond. Voor vandaag een route op de Edge 800 uitgestippeld vanaf huis naar tecklenburg. In tecklenburg nog wat geklommen en toen weer richting huis. De route was goed te doen en er zaten een aantal mooie stukken in.
Dit ritje is weer goed voor de duur conditie geweest, met mooi veel D1 werk,welke steeds beter wordt. De snelheid komt er ook langzaam weer in dus het gaat de goede kant op.
Resumé van dit alles geeft 160 km in 5:15 uur waarvan 3,5 uur D1.
Dit ritje is weer goed voor de duur conditie geweest, met mooi veel D1 werk,welke steeds beter wordt. De snelheid komt er ook langzaam weer in dus het gaat de goede kant op.
Resumé van dit alles geeft 160 km in 5:15 uur waarvan 3,5 uur D1.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
[quote="KaWouter"][quote="Robbebopper"]Fumyuki Beppu! Al een paar jaar onder contract bij Skil.[/quote]
Vandaar Arnhem - Exel - Arnhem gedaan met een trainingskoersje halverwege. Totaal 155km. De conditie is goed![/quote]
2010 reed ie in ieder geval nog voor Skil. Ik heb het net even opgezocht.
Vandaar Arnhem - Exel - Arnhem gedaan met een trainingskoersje halverwege. Totaal 155km. De conditie is goed![/quote]
2010 reed ie in ieder geval nog voor Skil. Ik heb het net even opgezocht.
-
- Forum-lid
45km vond ik meer als zat zo na de nachtdienst! Nu lekker gourmetten met vriendinnetje..