Forumlid gespot
- robbebopper
- Forum-lid HC
Da's nou echt een project van een student met een "beperkt" budget.
-
- Forum-lid HC
En toch is hij wel bizar goed bezig. Hij is wel veranderd geloof ik, Is heel anders dan zn Time!
[quote="Otje 2"]Zag mezelf vandaag???? cannondale six met een rijder in zwart vaude jack en lange cycletrend-broek met speci helm en schoenen........echt exact hetzelfde alleen gok ik de fiets op maatje 58. Forummember??[/quote]
Ik kom mezelf ook wel eens tegen op de fiets, maar dan wel op een heel andere manier
Ik kom mezelf ook wel eens tegen op de fiets, maar dan wel op een heel andere manier
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
[quote="Alejandro"][quote="Otje 2"]Zag mezelf vandaag???? cannondale six met een rijder in zwart vaude jack en lange cycletrend-broek met speci helm en schoenen........echt exact hetzelfde alleen gok ik de fiets op maatje 58. Forummember??[/quote]
Ik kom mezelf ook wel eens tegen op de fiets, maar dan wel op een heel andere manier [/quote]
Afgaande op veel reactie in het topic "wat ik niet kan laten als ik op de fiets zit" denk ik dat heel veel mensen zichzelf zien fietsen
Ik kom mezelf ook wel eens tegen op de fiets, maar dan wel op een heel andere manier [/quote]
Afgaande op veel reactie in het topic "wat ik niet kan laten als ik op de fiets zit" denk ik dat heel veel mensen zichzelf zien fietsen
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
-
- Forum-lid
Vandaag volgens mij ook iemand van het forum tegen gekomen, had in ieder geval een jasje van Fiets aan.
Was rond 10 uur in Emmen, in de buurt van de baan van de WSV
Was rond 10 uur in Emmen, in de buurt van de baan van de WSV
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Ik kwam vanochtend ongeveer ter hoogte van de Geerweg een Swiftrenner tegen, deze leek een beetje op de fotograaf in het berichtje van Corniel in het topic over de jzc. Heb ik het goed?
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
[quote="de poldertoerist"]Ik kwam vanochtend ongeveer ter hoogte van de Geerweg een Swiftrenner tegen, deze leek een beetje op de fotograaf in het berichtje van Corniel in het topic over de jzc. Heb ik het goed?
[/quote]
... Dat was Corniel zelf.
[/quote]
... Dat was Corniel zelf.