Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Kuota

youri
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 26 okt 2005 21:31

youri 02 mar 2007 19:44

Eindelijk is mijn frame toegekomen, een witte Kredo XL.
Gewicht = 1040 gr
Ook wil ik nog Casran nogmaals bedanken

 

Volgende week wordt de opbouw gedaan en dan knallen

sepp
Forum-lid
Berichten: 424
Lid geworden op: 03 okt 2004 22:57

sepp 02 mar 2007 20:22

dat is lichter dan aan gegeven op de kuota site
 
alty leuk meegenomen...
avia cyclingteam

20veetee
Forum-lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 28 jun 2005 02:11

20veetee 02 mar 2007 20:25

Youri,
fantastisch frame! En een mooie kleurcombinatie, ben benieuwd naar de complete afmontage.

youri
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 26 okt 2005 21:31

youri 02 mar 2007 20:33

Quoten: Origineel geplaatst door 20veetee op 02 Maart 2007

Youri,fantastisch frame! En een mooie kleurcombinatie, ben benieuwd naar de complete afmontage.


Dank u,
Als hij compleet af, worden de foto's zeker en vast op de forum gezet

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 02 mar 2007 21:24

In de witte uitvoering is dit inderdaad een heel fraai frame, gefeliciteerd met deze aanwinst. Ben benieuwd naar de opbouw en natuurlijk de foto's van dit juweeltje!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

ironpete
Forum-lid
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:42

ironpete 02 mar 2007 21:25

Mooi frame!!
http://www.triathlonranking.com" onclick="window.open(this.href);return false;

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 03 mar 2007 01:20

Quoten: Origineel geplaatst door youri op 02 Maart 2007

Eindelijk is mijn frame toegekomen, een witte Kredo XL.
Gewicht = 1040 gr
Ook wil ik nog Casran nogmaals bedanken
...
Volgende week wordt de opbouw gedaan en dan knallen


Blij dat het frame nu bij jou staat, youri! Op 't werk heb ik meestal echt geen tijd om frames te wegen (als je weet hoe die verpakt zitten, ben je al gauw 15min. bezig met ze uit en terug in te pakken), maar dit gewicht is écht goed voor een gelakt frame - zou in clear coat dus nog iets lichter moeten zijn.
Later dit jaar wil ik ook wel zo'n Kredo White opbouwen.Ik kreeg deze week van forumlid Bo Gevers enkele overschotjes van rode Nokonkabels, die ik wil gebruiken om wat subtiele rode toetsen aan te brengen in m'n zwarte Nokons. Klasse dat je me dit toestuurde, Bo; bedankt!Mijn keramische FSA bracket is ook al rood (die monteer jij ook, youri?), dus dat komt mooi uit allemaal.
  
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

youri
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 26 okt 2005 21:31

youri 03 mar 2007 09:45

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 03 Maart 2007


Quoten: Origineel geplaatst door youri op 02 Maart 2007

Eindelijk is mijn frame toegekomen, een witte Kredo XL.
Gewicht = 1040 gr
Ook wil ik nog Casran nogmaals bedanken
...
Volgende week wordt de opbouw gedaan en dan knallen



Blij dat het frame nu bij jou staat, youri! Op 't werk heb ik meestal echt geen tijd om frames te wegen (als je weet hoe die verpakt zitten, ben je al gauw 15min. bezig met ze uit en terug in te pakken), maar dit gewicht is écht goed voor een gelakt frame - zou in clear coat dus nog iets lichter moeten zijn.
Later dit jaar wil ik ook wel zo'n Kredo White opbouwen.Ik kreeg deze week van forumlid Bo Gevers enkele overschotjes van rode Nokonkabels, die ik wil gebruiken om wat subtiele rode toetsen aan te brengen in m'n zwarte Nokons. Klasse dat je me dit toestuurde, Bo; bedankt!Mijn keramische FSA bracket is ook al rood (die monteer jij ook, youri?), dus dat komt mooi uit allemaal.
  



Zwart met roord verwerkte Nokons, dit moet idd een heel mooi beeld geven.
In het begin twijfelde ik ook voor nokons( zwart ) te steken, maar bij Shimano vind ik dat niet zo mooi (versnellingen) of ik zou  enkel de remgaines en de achterderailleurgaine moeten vervangen?
 
Ik ga ook idd die keramische lagers van FSA monteren, maar dat zal eerder tegen de zomer zijn denk ik ( spaarpotje is leeg)

deklaas
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 sep 2006 22:24

deklaas 03 mar 2007 18:59

het wachten is eindelijk voorbijHET is binnen of is het ZE is binnenhet is een kuota komafgemonteerd: campa recordpedalen: time rxs carbonwielen: campa shamal ultra goldstuur: Cinelli Ramketting: kmcde foto'shttp://members.chello.nl/s.klaessens3/kom-02.jpgzo ik kan ook weer een tijdje vooruit denk ik dan maar heel bescheiden. (maar wel zo blij als een klein kind)(ps sorry ik kreeg de foto niet echt kleiner

sepp
Forum-lid
Berichten: 424
Lid geworden op: 03 okt 2004 22:57

sepp 03 mar 2007 19:22

1ding spuitig (vind ik ) zijn de wielen , ben niet voor dat goud...
maar smakenverschillen
 
veel pleizer er mee
 
 
weet je het gewicht al :)
avia cyclingteam

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 03 mar 2007 20:30

Heel mooi, deklaas!! Wat minder spacers zou het geheel af maken. Succes ermee.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie