Je topsnelheid!
-
- Forum-lid
[quote="Karretje"]Op het vlakke 70.3 km/h (sprint met harde wind/storm mee) en hield ik 5 seconden vol.
Afdaling 84km/h (volgens mij van de glandon tijdens voorbereiding Marmotte)[/quote]
Ik hoorde ooit ergens dan Cavendish rond de 65 gaat? Dan moet jij 'm der toch makkelijk op kunnen leggen ?
Mijn topsnelheid op het vlakke rond de 59, met een beetje wind mee. Van de bult af 79
Afdaling 84km/h (volgens mij van de glandon tijdens voorbereiding Marmotte)[/quote]
Ik hoorde ooit ergens dan Cavendish rond de 65 gaat? Dan moet jij 'm der toch makkelijk op kunnen leggen ?
Mijn topsnelheid op het vlakke rond de 59, met een beetje wind mee. Van de bult af 79
Cavendish gaat wel over de 70 in een sprint hoor! (ligt er natuurlijk aan of de wind op kop zit, of het een beetje bergop gaat enz...)
In een wedstrijd haal je al makkelijk 60 als je ergens achter in het peleton zit en na een bocht alles uit de kast moet halen om terug mee aan te sluiten.
Die spurters worden dan ook gepiloteerd door een "trein" waardoor ze die top van in de 70 halen.
Zelf al wel eens rond de 85 gehaald in de ardennen, en een 65 in een sprint (wind mee).
In een wedstrijd haal je al makkelijk 60 als je ergens achter in het peleton zit en na een bocht alles uit de kast moet halen om terug mee aan te sluiten.
Die spurters worden dan ook gepiloteerd door een "trein" waardoor ze die top van in de 70 halen.
Zelf al wel eens rond de 85 gehaald in de ardennen, en een 65 in een sprint (wind mee).
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Top vlak 58 km/uur wind in de rug.....was maar voor 15 sec.
Helling af: 98,6 vanuit Sulden naar Gomagoi...
Jammer dat ik moest remmen voor een auto die zich nog even voor me tussen twee overhangende rotsen moest persen. Ging net goed. Ooit ga ik nog eens terug voor de 100+, want dat is daar zeker mogelijk.
Helling af: 98,6 vanuit Sulden naar Gomagoi...
Jammer dat ik moest remmen voor een auto die zich nog even voor me tussen twee overhangende rotsen moest persen. Ging net goed. Ooit ga ik nog eens terug voor de 100+, want dat is daar zeker mogelijk.
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- robbebopper
- Forum-lid HC
Dus je gaat je leven wagen voor het bereiken van een rond getal?
Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig gewoon afdaal. Geen overdreven gejakker, de watts bewaar ik voor bergop. Alleen als je zonder te trappen al 70 gaat, wil ik nog wel eens bijtrappen. Natuurlijk is het leuk, maar het is helaas zo gevaarlijk...