Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielerseizoen 2012

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 07 okt 2012 16:04

Theo, het moge duidelijk zijn dat er een causaal verband is tussen de slechte sprint van Terpstra, het gegeven dat Boom zich in de finale in de staart van het peloton liet pamperen en dat het spreekwoordelijke watje Gesink al een punt achter zijn seizoen heeft gezet.* Terpstra had vandaag kunnen winnen maar dan had Knebel Breukink vorig jaar al aan de kant moeten zetten. Daarom stel ik voor dat we het ook ditmaal weer niet over Terpstra gaan hebben maar ons volledig focussen op het falen van de raboploeg.Hoe kunnen we het tij keren, volgend jaar gewoon Marianne Vos in de mannenwedstrijd laten starten?

* Ik weet alleen niet goed wat ik met Kelderman aanmoet. Die viel vandaag aan, ging mee in een ontsnapping, een uitstekende Hoogerland-mentaliteit, maar kom, hij draagt een raboshirt dus er moet iets op aan te merken zijn. Wat zullen we ervan maken, dom gekoerst want nu kon hij in de finale niet meer meekomen?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 07 okt 2012 16:46

:D :lol:

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 07 okt 2012 16:48

Vacansoleil heerst!!!

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 07 okt 2012 22:08

met de trend in de grote rondes om steeds steiler en zwaardere bergen in te lassen moest ik vandaag aan iemand denken die we niet meer zien of horen maar die er nu zou moeten boven uit steken: waar zit superklimmertje Rujano eigenlijk?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 07 okt 2012 22:18

Bijna bij VS.

loos
Forum-lid

Gebruikersavatar loos 08 okt 2012 10:37

fiedoo schreef:met de trend in de grote rondes om steeds steiler en zwaardere bergen in te lassen moest ik vandaag aan iemand denken die we niet meer zien of horen maar die er nu zou moeten boven uit steken: waar zit superklimmertje Rujano eigenlijk?
Hij heeft op het momenteel wat overgewicht. Hij weegt nu 49 kg.
Afbeelding

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 13 okt 2012 14:51

http://www.nu.nl/sport/2933100/raboploe ... -tour.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Karl66
Forum-lid

Karl66 03 nov 2012 18:01

Terpstra niet naar verkiezing wielrenner van het jaar

Nogal onprofessioneel om als renner te willen bepalen welke andere renners het beste genomineerd kunnen worden. Natuurlijk had de club 48 andere keuzes kunnen maken. Maar op deze manier Mollema (hoogst genoteerde nederlander op de UCI ranking) en Gesink (overwinning en de koninginnerit in Californië, de zesde plaats in de Vuelta en de vierde plaats in de ronde van Zwitserland) wegzetten vind ik verschrikkelijk onprofessioneel.
Laatst gewijzigd door Karl66 op 03 nov 2012 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 03 nov 2012 19:49

Karl66 schreef:
http://www.nu.nl/sport/2949706/terpstra-niet-verkiezing-wielrenner-van-jaar.html schreef:Terpstra niet naar verkiezing wielrenner van het jaar

Nogal onprofessioneel om als renner te willen bepalen welke andere renners het beste genomineerd kunnen worden. Natuurlijk had de club 48 andere keuzes kunnen maken. Maar op deze manier Mollema (hoogst genoteerde nederlander op de UCI ranking) en Gesink (overwinning en de koninginnerit in Californië, de zesde plaats in de Vuelta en de vierde plaats in de ronde van Zwitserland) wegzetten vind ik verschrikkelijk onprofessioneel.
Volgens mij is het heel erg onprofessioneel om je om dit soort verkiezingen druk te maken. maar het siert hem wel dat hij het voor zijn concullegas opneemt.
Met het verhaal over Bos heeft hij gewoon voor 100% gelijk.
Campagnolo Ultra Dork

dc
Forum-lid

dc 04 nov 2012 15:46

Robert Gesink wint de TOC, de koniginnerit in de TOC en wordt 6 in de Vuelta. Hoe kan hij Lieuwe Westra en Boom hoger aanslaan?

Voor Mollema kan je inderdaad aanvoeren dat hij te weinig liet zien, maar dan nog is het kiezen tussen Westra en Boom, Gesink verdiend die plek natuurlijk driedubbel.

Plaats reactie