Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)
-
- Forum-lid
Doet bij jullie de brytonsite het ook al 2 dagen niet?
Gisteren na een paar keer proberen wel contact gehad (rit upload) maar vandaag kom ik er ook niet op.tom de groot schreef:Doet bij jullie de brytonsite het ook al 2 dagen niet?
Werken gaat ten koste van je vrije tijd. Werken na je 50-ste ten koste van je gezondheid.
De enigste website van Bryton die online is vandaag is die van Zuid Africa ; http://www.bryton.co.za/" onclick="window.open(this.href);return false;
Grtz,
Morel.
Grtz,
Morel.
Dear users,
We have planned required maintenance to our server infrastructure.
The maintenance is scheduled to start from:
3:00am to 10:00am (Taiwan time GMT +8 hours) Thursday, Feb. 23, 2012.
If you require urgent support while system maintenance, please send an email to support@brytonsport.com.
Thank you.
We have planned required maintenance to our server infrastructure.
The maintenance is scheduled to start from:
3:00am to 10:00am (Taiwan time GMT +8 hours) Thursday, Feb. 23, 2012.
If you require urgent support while system maintenance, please send an email to support@brytonsport.com.
Thank you.
Site weer in de lucht maar steeds de boodschap: "Bezig met verbinden met server. Even geduld..." en na lang wachten lukt het toch nog!!
Werken gaat ten koste van je vrije tijd. Werken na je 50-ste ten koste van je gezondheid.
-
- Forum-lid
Iemand nog ervaring met een defecte hartslagmeter? De bryton wil hem niet meer herkennen. Batterij heb ik al verwisseld in de hartslagmeter en heb in de bryton de optie scan al geprobeerd.
Yep, heb ik ook. Ging er eigenlijk vanuit dat de band stuk is gegaan in de wasmachine, maar nu twijfel ik of het een software probleem istom de groot schreef:Iemand nog ervaring met een defecte hartslagmeter? De bryton wil hem niet meer herkennen. Batterij heb ik al verwisseld in de hartslagmeter en heb in de bryton de optie scan al geprobeerd.
-
- Forum-lid
Ja bij mij kan dat haast niet anders hij heeft 2 maanden in de la gelegen.
-
- Forum-lid
Ter info, ik houd de Rider 50 ook in het oog (naast de Edge 800) en de kale versie met HD map is nu / nog steeds 189,95 bij bike-discount.de...
Nu nog zelf Openstreetmap er op kunnen zetten...
Nu nog zelf Openstreetmap er op kunnen zetten...
Laatst gewijzigd door UniMatrixOne op 24 feb 2012 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
De mijne is ook kaduuk tenminste ga ik vanuit. Rider kan hem niet meer vinden ook niet na een batterij wissel. Heb al contact met bryton opgenomen maar moet hem naar china opsturen a 25€ (eigen risico) lekker is dat!!!!tom de groot schreef:Iemand nog ervaring met een defecte hartslagmeter? De bryton wil hem niet meer herkennen. Batterij heb ik al verwisseld in de hartslagmeter en heb in de bryton de optie scan al geprobeerd.
BLADE 2012***SRAM Red***FFWD-6-SE
Paris-Nice 2004***Shimano 105***H plus Son SL42
Paris-Nice 2004***Shimano 105***H plus Son SL42
-
- Forum-lid
Ja kreeg van bryton nog hele handleiding doorgestuurd maar vrees dat de mijne ook kapot is. Wel snel voor een band van 60 euro.
-
- Forum-lid
Hmmm.... weer ter info: bij Conrad is de Rider 50E nu € 159,-, leverbaar vanaf 2 maart.