Carbon clinchers uit China vragen
Ik zag niks van een chinese code op mijn doos staan, het lijkt wel alsof dat bedrijf doet alsof het uit engeland, via belgie naar nederland gaat
Het enige wat erop stond was 'mixed countries', een factuur in engelse ponden, en een belgisch track en trace nummer
Het enige wat erop stond was 'mixed countries', een factuur in engelse ponden, en een belgisch track en trace nummer
Ik heb telefonisch contact met PostNL gehad. Zij vertelde mij dat er een zending onderweg was die vanuit België was verstuurd.
Op de bon die op de doos zat stond een bedrag in ponden en er stond wel degelijk dat het pakket uir China kwam.
Op de bon die op de doos zat stond een bedrag in ponden en er stond wel degelijk dat het pakket uir China kwam.
Welke vraag heb je PostNL precies gesteld?FranX78 schreef:Ik heb telefonisch contact met PostNL gehad. Zij vertelde mij dat er een zending onderweg was die vanuit België was verstuurd.
Nadat de tracking pagina van XDB aangaf dat het pakket in Nederland was bleef het een paar dagen stil.
ik heb toen naar 09000990 gebeld en gevraagd of er een pakketje uit het buitenland onderweg was.
Het pakketje was toen al in de bezorgingsroute.
Je krijgt dat een code (3S) voor het postnl track en trace systeem. Daarin kun je zien of je moet bijbetalen (en hoeveel)
ik heb toen naar 09000990 gebeld en gevraagd of er een pakketje uit het buitenland onderweg was.
Het pakketje was toen al in de bezorgingsroute.
Je krijgt dat een code (3S) voor het postnl track en trace systeem. Daarin kun je zien of je moet bijbetalen (en hoeveel)
Bij mij zegt men dat ze met de 7 cijferige code die ik van Farsports heb gekregen niets kunnen
-
- Forum-lid
Even op twitter vragen
ja, daar kunnen ze dus niet verder helpenverbraakje schreef:Even op twitter vragen
ja, ze hebben de zending gevonden en geven aan dat ik extra info moet toesturen omtrent de waarde van het pakketje voor de importaangifte ;-(
nope, ik heb gisteren de factuur en het ingevulde formulier teruggestuurd naar PostNL. Aan de hand van die gegevens zullen zij berekenen hoeveel ik moet betalen.