Tour 2014
jammer dat ze daar nu pas achter komen want als TJ niet had hoeven wachten of moeten knechten voor talansky had hij wel degelijk een kans(je) gehad op de Planche. Alhoewel Nibali daar wel even liet zien wie de baas is.gamiel schreef:Gok dat TJS ook mee wil in de ontsnapping, nu Talansky afgeschreven is voor GCsjoerdth schreef:Terug naar de actuele koers! Ik zet vandaag mijn virtuele en ietwat chauvinistische pegels op Tom Dumoulin in een ontsnapping
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
En Sagan weer niet... Die wil TE graag en niemand wil met hem mee.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Mollema naar trek, wel een goede ploeg voor hem denk ik.
Kelderman orica zou een hele mooie ploeg voor hem zijn!
Kelderman orica zou een hele mooie ploeg voor hem zijn!
Wat Nibali betreft, wat is nu ongeloofwaardiger: iemand die in het voorjaar (naar verluidt mede door gebrek aan focus vanwege acuut vaderschap) nog vergeefs naar zijn goede vorm zoekt, in de Dauphiné nog niet top is maar toch al duidelijk beter, en piekt naar de Tour (waar hij de "tegenstand" op een hoopje rijdt die er eigenlijk geen meer is, door het wegvallen van de andere toppers)... of iemand die in maart het Internationaal Wegcriterium wint, in april de Ronde van Romandië, in juni de Dauphiné, en in juli de Tour?
Wat niet wegneemt dat het zo'n Vinokourov (en nog wat anderen) inderdaad zou moeten verboden zijn nog eender welke functie binnen de wielrijderij te bekleden, maar dit terzijde...
Wat niet wegneemt dat het zo'n Vinokourov (en nog wat anderen) inderdaad zou moeten verboden zijn nog eender welke functie binnen de wielrijderij te bekleden, maar dit terzijde...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid HC
Ik begrijp de argumentatie, maar van mij mag hij toch blijven puur om het feit dat je anders gewoon een belangrijke sponsor, en team, minder hebt in het Pro tour circuit.dario schreef:Wat niet wegneemt dat het zo'n Vinokourov (en nog wat anderen) inderdaad zou moeten verboden zijn nog eender welke functie binnen de wielrijderij te bekleden, maar dit terzijde...
Nou, wat zullen we Astana missen zeg. Geld uit de staatskas van een van de weinige schimmige dictaturen die de wereld nog telt.ericpeters schreef:Ik begrijp de argumentatie, maar van mij mag hij toch blijven puur om het feit dat je anders gewoon een belangrijke sponsor, en team, minder hebt in het Pro tour circuit.dario schreef:Wat niet wegneemt dat het zo'n Vinokourov (en nog wat anderen) inderdaad zou moeten verboden zijn nog eender welke functie binnen de wielrijderij te bekleden, maar dit terzijde...
Laatst gewijzigd door mrcoffee op 17 jul 2014 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Het is voor mij als liefhebber ook nog moeilijk in te schatten wat menselijker is: goede vorm hebben met verschillende piekmomenten of een meer lineair stijgend vormpeil zoals Nibali nu heeft.
Echt een referentiekader heb je niet omdat de afgelopen 20/25 alle resultaten kunstmatig zijn behaald en de jaren daarvoor kun je niet met nu vergelijken omdat er qua training, materiaal en concurrentie ook een hoop is veranderd.
Vandaag misschien weer een ontsnapping of een sprint, in het eerste geval hoop ik weer op Hollands glorie natuurlijk, maar dan hoop ik wel dat Garmin zich niet zo belachelijk maakt als gisteren als ze de kaart TJS weer spelen.
Echt een referentiekader heb je niet omdat de afgelopen 20/25 alle resultaten kunstmatig zijn behaald en de jaren daarvoor kun je niet met nu vergelijken omdat er qua training, materiaal en concurrentie ook een hoop is veranderd.
Vandaag misschien weer een ontsnapping of een sprint, in het eerste geval hoop ik weer op Hollands glorie natuurlijk, maar dan hoop ik wel dat Garmin zich niet zo belachelijk maakt als gisteren als ze de kaart TJS weer spelen.