Marmotte 2 juli 2011 (Frankrijk)
Ik ben geen Marmotte kenner, maar ga er van uit dat de kopgroep toch niet geneutraliseerd de glandon af hoeft...
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgens mij wel.
Afijn, ik ben ook gefinished en wel in 7h52 en dat is zelf gemeten (auto start/stop UIT dus inclusief stops). Mijn doel < 8 uur is dus behaald, een verbetering van 1h28 van mijn PR.
Dik tevreden dus.
Csteenbe ook gefinished, in 8h50 (tijd Marmotte-organisatie)
Afijn, ik ben ook gefinished en wel in 7h52 en dat is zelf gemeten (auto start/stop UIT dus inclusief stops). Mijn doel < 8 uur is dus behaald, een verbetering van 1h28 van mijn PR.
Dik tevreden dus.
-
- Forum-lid
Knappe prestatie Havana, gefeliciteerd !! dat noem je nou een VET PR rijdenhavana schreef:Volgens mij wel.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Tuurlijk wel. Maar geneutraliseerd betekent alleen dat de tijd van de afdaling niet meegenomen wordt. 5u50 is uiteraard de bruto tijd van start tot finish. Zeer rap dus! Michel is op dreef dit jaar.paulusr3 schreef:Ik ben geen Marmotte kenner, maar ga er van uit dat de kopgroep toch niet geneutraliseerd de glandon af hoeft...
ehhh, wat bedoel je hier nu hiermee? Is er in die 5u50m nu wel of geen rekening gehouden met (een gestandariseerde) tijd voor de afdaling van Glandon?bike_add1ct schreef:Tuurlijk wel. Maar geneutraliseerd betekent alleen dat de tijd van de afdaling niet meegenomen wordt. 5u50 is uiteraard de bruto tijd van start tot finish. Zeer rap dus! Michel is op dreef dit jaar.paulusr3 schreef:Ik ben geen Marmotte kenner, maar ga er van uit dat de kopgroep toch niet geneutraliseerd de glandon af hoeft...
-
- Forum-lid
5u50 Bruto !! afdaling glandon moet hier nog afgehaald worden. Snelste marmotte tijd ooit of evenaring? Emanuele Negrini reed in 2006 5:50:30kxlight schreef:ehhh, wat bedoel je hier nu hiermee? Is er in die 5u50m nu wel of geen rekening gehouden met (een gestandariseerde) tijd voor de afdaling van Glandon?bike_add1ct schreef:Tuurlijk wel. Maar geneutraliseerd betekent alleen dat de tijd van de afdaling niet meegenomen wordt. 5u50 is uiteraard de bruto tijd van start tot finish. Zeer rap dus! Michel is op dreef dit jaar.paulusr3 schreef:Ik ben geen Marmotte kenner, maar ga er van uit dat de kopgroep toch niet geneutraliseerd de glandon af hoeft...
Extreem snel is Michel !!
Herstel: in 2004 reed Negrini zelfs 5:49:40 !! Parcour misschien net iets anders (croix de fer) ipv linksaf glandon.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uitslag:
http://www.sportcommunication.info/web2 ... RMOTTE.xls" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sportcommunication.info/web2 ... RMOTTE.xls" onclick="window.open(this.href);return false;
Gefeliciteerd met jullie prestaties! Klasse gedaan. Nu komt het grote zwarte post-Marmotte gat, of niet?havana schreef:Volgens mij wel.
Dik tevreden dus.
Ik heb trouwens gisteren definitief besloten om volgend jaar ook te gaan rijden.
Ik ook gefinIsht in 9.51. Dat is zilver voor mij en daar ben ik tevreden mee. Met wat meer ervaring (dit was mijn eerste Marmotte) zal er wellicht nog eens goud inzitten (scheelt maar een half uurtje nl en dat heb ik vandaag gepauzeerd). Fietsmaatje is helaas vlak voor het oprijden van de Alp gevallen. Heeft schaafwonden en waarschijnlijk een gekneusde pols. Voorwiel zwiebert flink. Maar met deze malheur is hij met een hand de Alp opgereden en haalde nog net goud (hij viel na 6,5 uur en had dus heel dik goud gereden). Desondanks een leuke week gehad. Nog gezellig bij forumleden havana en csteenbe op de camping pasta gegeten. Was een prima invulling van de vrijdag!
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Zo ook terug uit Bourg, na mechanische malheur van de vorige editie terug voor iets recht te zetten. Afgereisd samen met Havana om er een lekker Marmotte weekje van te maken en dat was zeker geslaagd!
Het ritje zelf ging heel lekker, was van helemaal achteraan gestart en zocht gelijk een goed groepje om na de voet van de Glandon te rijden wat redelijk lukte. De echte snelle mannen zitten helaas niet in deze groep maar vond toch gelukkig een groepje van drie brede mannen
Voornemen was de Glandon en Telegraph 'rustig' te rijden, dit achteraf iets te rustig gedaan. Voordeel was dat ik op de Galibier en Alpe d'Huez goed kon doortrekken. Als eindtijd kon ik 8:50 noteren, dik bejaarde goud ) Exclusief de Glandon afdaling kwam ik op 8:08 uit.
Dus dik tevreden en 1:05 sneller dan vorig jaar dus mijn revanche en doelstelling gehaald, had nog wel een tikkie harder gekund maar so be it een les voor de volgende keer!
Verdere details komen denk ik wel van Havana waarmee ik een TOP week als reisgezel heb gehad, voor mij voor herhaling vatbaar!
@magoo chapeau voor je prestatie had het gevoel dat je op de Telegraph al moeilijk had, goed doorgezet that's the spirit en een mooie tijd voor een 1ste Marmotte!
Het ritje zelf ging heel lekker, was van helemaal achteraan gestart en zocht gelijk een goed groepje om na de voet van de Glandon te rijden wat redelijk lukte. De echte snelle mannen zitten helaas niet in deze groep maar vond toch gelukkig een groepje van drie brede mannen
Voornemen was de Glandon en Telegraph 'rustig' te rijden, dit achteraf iets te rustig gedaan. Voordeel was dat ik op de Galibier en Alpe d'Huez goed kon doortrekken. Als eindtijd kon ik 8:50 noteren, dik bejaarde goud ) Exclusief de Glandon afdaling kwam ik op 8:08 uit.
Dus dik tevreden en 1:05 sneller dan vorig jaar dus mijn revanche en doelstelling gehaald, had nog wel een tikkie harder gekund maar so be it een les voor de volgende keer!
Verdere details komen denk ik wel van Havana waarmee ik een TOP week als reisgezel heb gehad, voor mij voor herhaling vatbaar!
@magoo chapeau voor je prestatie had het gevoel dat je op de Telegraph al moeilijk had, goed doorgezet that's the spirit en een mooie tijd voor een 1ste Marmotte!
YFood !!!
Dit jaar ook voor het eerst de Marmotte gefietst.
Viel me niet tegen, aangezien ik niet zo'n klimmer ben. Gewoon t/m de Galibier in D2 gezeten en met een mooi cadans proberen omhoog te blijven trappen. Eindtijd was 8:41:08 en ex. afdaling gladon 8:08:51
Denk niet dat ik hem volgend jaar nog een keer fiets, aangezien ik in het buitenland liever op de mountainbike zit. Zat onderweg zo af en toe ook met een scheel oog naar al de mooie onverharde paadjes te kijken die we allemaal voorbij fietste.
Vond het wel gruwelijk knap van een maatje van me dat hij de marmotte uitgefietst heeft. Die was zondag's in het klein stukje afdaling van de gladon ten val gekomen door een klapband waarbij hij over de kop was gegaan. Afgevoerd in een ziekenwagen richting grenoble waarna ik hem na onderzoek met veel schaafwonden (en een lichte hersenschudding) weer mee naar huis kon nemen.
Viel me niet tegen, aangezien ik niet zo'n klimmer ben. Gewoon t/m de Galibier in D2 gezeten en met een mooi cadans proberen omhoog te blijven trappen. Eindtijd was 8:41:08 en ex. afdaling gladon 8:08:51
Denk niet dat ik hem volgend jaar nog een keer fiets, aangezien ik in het buitenland liever op de mountainbike zit. Zat onderweg zo af en toe ook met een scheel oog naar al de mooie onverharde paadjes te kijken die we allemaal voorbij fietste.
Vond het wel gruwelijk knap van een maatje van me dat hij de marmotte uitgefietst heeft. Die was zondag's in het klein stukje afdaling van de gladon ten val gekomen door een klapband waarbij hij over de kop was gegaan. Afgevoerd in een ziekenwagen richting grenoble waarna ik hem na onderzoek met veel schaafwonden (en een lichte hersenschudding) weer mee naar huis kon nemen.
A bad day on the bike is better than a good day at work.