Dat lijkt mij dan een uitstekende reden om er mee te stoppen. Het moet niet he.Sweety2008 schreef:Met hardlopen nooit een goed of enigzins happy gevoel gehad. Eerder zoiets van "wat doe ik hier nu eigenlijk, waar ben ik in Gods naam mij bezig?"
Ik moet even wat rustig aan doen omdat ik merk dat mijn achillespees rechts moeilijk begint te doen, heb geen zin een ontsteking. Wel vervelend...geduld hebben. Fietsen en zwemmen gaat wel.
Ik heb overigens ook besloten om met heel slecht weer niet kost wat kost stoer mee te doen met de anderen en toch te gaan trainen/fietsen. Ik kan er niet tegen, andere mensen hebben kennelijk veel meer weerstand dan ik, ik betaal zo goed als altijd met ziek worden. Kan ik weer drie maanden lang met een slepende griep lopen, nee dank je.
Ik ben niet bang voor een beetje regen of wind...maar ik sport niet in die plensbuien waar jij het over had dat die hardloopgroep nog doortraint. Dan ga ik wel naar het zwembad, ben je toch al nat.
Ja inderdaad. Bovendien kan je hardlopen makkelijk even tussendoor doen en dan wil ik niet afhankelijk zijn van iemand anders.NoChain schreef:Ik loop bijna altijd alleen, zelfs op regendagen kan je dankzij apps als buienalarm nog wel drogere momenten vinden. Kom ik dinsdag van het werk thuis en regent het of heb ik echt geen goesting dan loop ik wel op woensdag. Ook om niet geblesseerd te geraken loop ik graag op een tempo dat ik zelf kies, door in groep te lopen word je toch altijd wel een beetje geforceerd om mee te gaan met de rest. Dan mag men je nog onderverdelen in groepen, het is ofwel te snel ofwel te traag.