Garmin Varia bike radar ja of nee
Pcies....bijna hetzelfde als zonder helm fietsen....het voelt "naakt". Maar het beste bewijs dat een radar (heel) veel zin heeft is dat ALLE gebruikers niet meer zonder zouden willen. Op vele (dus niet alleen hier) is de tevredenheid enorm, garanties heb je uiteraard nooit maar je verkleind het risico en helpt je medeweggebruikers. Die instellingen had ik gezien maar was me nog niet gelukt (ooit) dus dat ga ik opnieuw proberen.
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
-
- Forum-lid HC
Hier in Nederland niet. Maar er zijn genoeg landen waar dat soort camerabeelden gebruikt worden door overheid en verzekeraars.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En nu ook aan de voorkant:
https://www.dcrainmaker.com/2025/04/gar ... eview.html
https://www.dcrainmaker.com/2025/04/gar ... eview.html
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Waar filmpje? Want in ieder geval niet hier.Kiekeboe schreef: ↑09 apr 2025 15:41Hier een Duits YT filmpje, doet hier een hele uitleg over de Varia en de app uit de IQ store. Lamp zou enkel nog aangaan wanneer er een auto nadert.
Kijk, als jij zo graag met radar wil fietsen vind ik prima hoor, daar heb ik geen last van. Maar ik erger me kapot aan megafelle (knipper)lichten van dat ding op klaarlichte dag, zet dat gewoon uit! (knipperend achterlicht is sowieso verboden in Nederland, maar dat wordt net zo goed gehandhaafd als het smartphoneverbod denk ik)tomtom schreef: ↑30 jan 2025 21:20 Pcies....bijna hetzelfde als zonder helm fietsen....het voelt "naakt". Maar het beste bewijs dat een radar (heel) veel zin heeft is dat ALLE gebruikers niet meer zonder zouden willen. Op vele (dus niet alleen hier) is de tevredenheid enorm, garanties heb je uiteraard nooit maar je verkleind het risico en helpt je medeweggebruikers. Die instellingen had ik gezien maar was me nog niet gelukt (ooit) dus dat ga ik opnieuw proberen.
Lamp van de Garmin Varia kan niet uit op mijn Wahoo. Tenminste als de radar moet werken, is het altijd in combi met verlichting.
Wat wel fijn is dat mijn vrouw d’r Wahoo ook gekoppeld aan mijn Garmin Varia perfect werkt. Zo ziet zij ook gelijk of er een auto komt als we samen fietsen.
Wat wel fijn is dat mijn vrouw d’r Wahoo ook gekoppeld aan mijn Garmin Varia perfect werkt. Zo ziet zij ook gelijk of er een auto komt als we samen fietsen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

Duct tape?rene schreef: ↑10 apr 2025 10:00 Lamp van de Garmin Varia kan niet uit op mijn Wahoo. Tenminste als de radar moet werken, is het altijd in combi met verlichting.