Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
Keezx
- Forum-lid HC
Keezx
02 jun 2016 13:40
Karl66 schreef:
Wat ik me dan wel afvraag is wat Poels in de tijdrit te zoeken heeft?
Eigenlijk niks, maar hij is van diegene die aangewezen zijn de 2e beste tijdrijder(misschien met Kruiswijk)
De 2e na Dumoulin is natuurlijk Kelderman, maar die heeft tot nu toe weinig laten zien en is niet geselecteerd.
Het gaat gewoon om een reserve naast Dumoulin.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
sjoerdth
- Forum-lid
sjoerdth
02 jun 2016 14:13
Poels is 2 jaar terug ook 6de (?) geweest in de een lastige tijdrit in de Giro. Ik zou voor alle renners wel voors en tegens kunnen verzinnen eigenlijk behalve voor Dumoulin, die is als enige topfavoriet voor een medaille bij de TT en dan moet je ook de wegwedstrijd rijden. Absurde regel, maar dat zal wel iets te maken hebben met het zo veel mogelijk minimaliseren van het aantal sporters op zo'n OS, andere reden zou ik zo snel niet kunnen bedenken.
Kelderman en Gesink hebben dit jaar al best een paar keer goed gereden trouwens, daarbij heeft Kelderman ook nog eens een paar goede tijdritten gereden in vrij goed bezette wedstrijden, paar keer tweede geworden in ieder geval. Dus dat zou nog een reden kunnen zijn om hem mee te nemen en de TT te laten rijden.
Dumoulin is de beste tijdrijder en Poels heeft het beste eindschot, verder zijn Mollema, Gesink, Kruijswijk en Kelderman redelijk uitwisselbaar en zou ik het voornamelijk van de vorm laten afhangen.
-
Ernie C.
- Forum-lid HC
Ernie C.
05 jun 2016 19:56
Lammertink wint de ronde van Luxemburg. Ze zijn lekker bezig daar bij Roompot!
Campagnolo Ultra Dork
-
Deleted_User
- Forum-lid
Deleted_User
06 jun 2016 19:27
Dauphiné: die hele Cofidis ploeg spoort echt niet.
-
BennD
- Forum-lid
BennD
06 jun 2016 20:10
In een periode waarin we het hebben over veiligheid en verantwoordelijkheden in de koers van motorrijders, renners....begrijp ik NIET hoe Bouhanni en andere zomaar wegkomen met wat er vandaag is gebeurd.
-
Theo V
- Forum-lid HC
Theo V
06 jun 2016 20:16
Wat ik niet begrijp is dat de beelden niet herhaald werden.
-
Deleted_User
- Forum-lid
Deleted_User
06 jun 2016 20:21
Herhaling voor degen die de laatste kilometers niet gezien hebben. Moet trouwens zeggen dat Katusha-ploeg er ook wat van kan...
Laatst gewijzigd door
Deleted_User op 06 jun 2016 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
BennD
- Forum-lid
BennD
06 jun 2016 20:21
Theo V schreef:Wat ik niet begrijp is dat de beelden niet herhaald werden.
Iets met frankrijk en chauvinisme.
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
06 jun 2016 22:35
Het begint met de heren van Katusha die door de trein van Cofidis proberen te beuken. Renner van Cofidis op kop maakte de fout iets naar rechts te sturen, waardoor hij de knechten van de Noor uit de wind zet. Als de 2e man van Cofidis dan in het wiel van z'n ploeggenoot probeert te komen begint het gebeuk.
Overigens was Sam Bennet ook niet van onbesproken gedrag, die was ook behoorlijk aan het kwakken. Wat mij betreft reden genoeg om een paar man naar huis te sturen. Maar goed dan moet er eerst weer eens iemand op z'n minst zwaar gewond raken.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
-
monsieurpinot
- Forum-lid HC
monsieurpinot
06 jun 2016 22:48
Los van alle anderen die fout waren, die Bouhanni moet gewoon terug naar de boxring gedegradeerd worden, dit heeft niets meer met fietsen te maken.
-
Quarantanove
- Forum-lid
Quarantanove
06 jun 2016 23:11
amclassic-fan schreef:Het begint met de heren van Katusha die door de trein van Cofidis proberen te beuken. Renner van Cofidis op kop maakte de fout iets naar rechts te sturen, waardoor hij de knechten van de Noor uit de wind zet. Als de 2e man van Cofidis dan in het wiel van z'n ploeggenoot probeert te komen begint het gebeuk.
Overigens was Sam Bennet ook niet van onbesproken gedrag, die was ook behoorlijk aan het kwakken. Wat mij betreft reden genoeg om een paar man naar huis te sturen. Maar goed dan moet er eerst weer eens iemand op z'n minst zwaar gewond raken.
Het is echt de omgekeerde wereld: dopingstraffen van 2 jaar en dit blijft onbestraft terwijl het beter andersom zou zijn. Lieden die dit soort gedrag vertonen een paar jaar uit het peloton verbannen.