Garmin Edge 830
Op basis waarvan werkt de ClimbPro?
Leuke functie die goed werkt maar was benieuwd wanneer het wel/niet een klim is.
Bepaalde lengte ofwel hoogteverschil.
Kom net terug uit de Ardenne en soms had ik wel een stuk wat ik ook wel zou aanmerken als een klim
Leuke functie die goed werkt maar was benieuwd wanneer het wel/niet een klim is.
Bepaalde lengte ofwel hoogteverschil.
Kom net terug uit de Ardenne en soms had ik wel een stuk wat ik ook wel zou aanmerken als een klim
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Meer een algemene Garmin vraag, maar weet iemand hoe ik mijn oude apparaten verwijder uit Garmin Express? Google en de handleiding kunnen wij helaas nog niet verder helpen..
Edit: rechtermuisknop.. Stom, dacht alles al geprobeerd te hebben..
Edit: rechtermuisknop.. Stom, dacht alles al geprobeerd te hebben..
Iets waar ik mij wel aan stoor bij de Garmin is dat mijn snelheid regelmatig sterk afwijkt van de reele snelheid.
Deze morgen gaan fietsen langs het kanaal met bomen langs de zijkant. GPS gaf snelheid aan van 23 à 24km/u terwijl mijn kameraad met een old skool fietscomputer de juiste snelheid had van 28 - 29km/u.
Als ik de rit dan upload bij Strava, dan corrigeert hij ook die snelheid niet achteraf.
Ik neem aan dat er nog mensen die voor hebben? Speed sensor aanschaffen van Garmin will do the trick?
Deze morgen gaan fietsen langs het kanaal met bomen langs de zijkant. GPS gaf snelheid aan van 23 à 24km/u terwijl mijn kameraad met een old skool fietscomputer de juiste snelheid had van 28 - 29km/u.
Als ik de rit dan upload bij Strava, dan corrigeert hij ook die snelheid niet achteraf.
Ik neem aan dat er nog mensen die voor hebben? Speed sensor aanschaffen van Garmin will do the trick?
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
Ok, dan zal ik daarvoor kijken.
Maar waarom wordt dit dan niet na de rit gecorrigeerd? De tijd die ik maak over die afstand komt uiteindelijk toch niet neer op de gemiddelde snelheid dus ik zou verwachten dat deze gecorrigeerd wordt?
Maar waarom wordt dit dan niet na de rit gecorrigeerd? De tijd die ik maak over die afstand komt uiteindelijk toch niet neer op de gemiddelde snelheid dus ik zou verwachten dat deze gecorrigeerd wordt?
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road