Voor de duidelijkheid, dit is de druk die ik voel vanuit de maatschappij, niet mijn mening. :p
Trainen en corona.
- Marcopfiets
- Forum-lid
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Zolang je water kan koken dan overleef je het wel een paar dagen, in een berghut is het vaak niet veel anders, daar heb je de luxe van een pizzeria niet.Philippos schreef: ↑04 apr 2020 14:18Ik kan een paar dingen verzinnen.
Het bos hier aan de overkant is al weer drukker aan het worden. Met toeristen erbij zal het nog drukker worden. Wat niet de bedoeling is lijkt mij.
Na vertrek, moeten de huisjes schoongemaakt worden. Moeten ze dit in mars pakjes doen?
En wat als men ziek hierheen komt/snel ziek wordt en opgenomen moet worden?
Alleen de lokale shoarma en pizza boer heeft er nu iets aan. Zij kunnen in die huisjes niet koken en uiteten gaan zit er ook niet in.
2 extra Duitsers bij ons het ziekenhuis? Sturen we er toch nog 2 Nederlanders naar een Duitse IC?
Zolang de schoonmaakster niet alles poogt schoon te likken is er geen besmettingsgevaar. Schoonmaken doet ze toch al met een setje handschoenen aan, beetje chloor door de pot en er leeft echt geen virus meer.
Zo opgelost, ze kunnen gewoon komen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Bijna heel zeker dat het geen "wielrenners" zijn maar gewoon fietsers op een racefiets die zich wielrenner wanen.
Sommige wielertoeristen/ amateurrenners denken echt dat ze prof zijn, en dan heb ik het niet over een wel of niet dure fiets maar vooral over de attitude tegenover andere weggebruikers. Maar dat is weer een heel ander topic.
Het zijn die paar klojo's die denken dat de regels, en dan heb ik het echt niet enkel over de huidige Corona toestand, niet voor hen zijn die het naar de kl**en doen voor alle anderen.
Sommige wielertoeristen/ amateurrenners denken echt dat ze prof zijn, en dan heb ik het niet over een wel of niet dure fiets maar vooral over de attitude tegenover andere weggebruikers. Maar dat is weer een heel ander topic.
Het zijn die paar klojo's die denken dat de regels, en dan heb ik het echt niet enkel over de huidige Corona toestand, niet voor hen zijn die het naar de kl**en doen voor alle anderen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Gelukkig!Marcopfiets schreef: ↑04 apr 2020 14:28Voor de duidelijkheid, dit is de druk die ik voel vanuit de maatschappij, niet mijn mening. :p
En je hebt gelijk, ik voel die druk ook
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Sweety2008
- Forum-lid
Die worden dan toch tegengehouden als de grenzen dicht gaan/zijn??Sweety2008 schreef: ↑04 apr 2020 15:59En wat is met de Nederlanders die massaal naar het Sauerland, Schwarzwald of de Eifel in trekken?
Dat zal niet lang blijven staan. Zo hooguit tot het Klinikum in Aken de noodklok luidt omdat veel van hun artsen en verplegend personeel net over de grens in Vaals wonen. Die mogen dan niet meer komen.mackersv2.0 schreef: ↑04 apr 2020 09:52 Meldung vom 03.04.2020
Niederlande jetzt "Risikogebiet
Das Robert-Koch-Institut (RKI) hat die Niederlande als "internationales Risikogebiet" eingestuft. Was heißt das jetzt für unseren Grenzverkehr? Freddy B. Heinzel, Rechtsanwalt und Honorarkonsul der Niederlande dazu........
Nu al zijn er probleemmeldingen in de buurt van de Pools/Duitse grens met allerhande Polen die in de zorg werkzaam zijn en nu niet meer (goed) de grens over komen.