Canyon
- timofietst
- Forum-lid
Hmm, rare capriolen op de fiets krijgt een hele nieuwe dimensie zo Wel leuke foto's!
-
- Forum-lid
Ik heb net mijn slx frame van 2011 verkocht en wellicht word de grijze sl wel de opvolger. Ik neem aan dat ze als losse frameset verkocht worden?!?imarc schreef:Wow, die Ultimate CF SL in het zilvergrijs; erg mooi hoor!
Net m'n oude Ultimate CF 2007 in het grijs over laten spuiten, maar nu ik dit 2014 model zie, is de eerste gedachte: HEBBEN!
Je kan volgens mij net zo goed de 105 versie kopen en strippen. Voor de onderdelen los haal je zo €500,- op en ik zie niet gebeuren dat Canyon de CF SL als frameset voor onder de €1100,- gaat verkopen. Of gewoon een complete fiets kopen met Force of Ultegra. Daar is qua prijs niet tegen op te boksen. Alleen jammer dat ze geen Chorus CF SL hebben
-
- Forum-lid
Denk dat hij los hetzelfde gaat kosten als de cf nu. Met een licentiekorting is het dan wel interessant. Anders word het idd i.c.m. met een 105 groep. Echter is dat dan weer zo'n gedoe.
edit: de 105 uitvoering is er niet in grijze uitvoering
edit: de 105 uitvoering is er niet in grijze uitvoering
Vorig jaar duurde het tot het voorjaar voordat de SLX frameset beschikbaar kwamen. Als niet langer...
Gelukkig wil ik de zwarte uitvoering met zilveren accenten. En die komt wel in 105. Nog gelukkiger is mijn fietsbudget momenteel zwaar in de min dus voorlopig toch geen aanschaf van een nieuwe racer. En de CF uit 2010 voldoet ook nog prima
Gelukkig wil ik de zwarte uitvoering met zilveren accenten. En die komt wel in 105. Nog gelukkiger is mijn fietsbudget momenteel zwaar in de min dus voorlopig toch geen aanschaf van een nieuwe racer. En de CF uit 2010 voldoet ook nog prima
Het was enkel een route van 20Km om een paar foto's en een video te maken (gewoon voor de leuk). Ik had een touwtje bij me zodat ik de stok op mijn rug kon dragen... ging best, maar ik doe het niet meerlupo schreef:Mooie foto's jsprbcn! Leuk zo'n GoPro maar fietste dat wel lekker met die stok, waar liet je die?
-
- Forum-lid
Helemaal eens, de chorus versie ontbreekt maar ultegra kan ook. Wat zouden de ksyrium elite wielen kunnen opbrengen?haaldoor schreef:Je kan volgens mij net zo goed de 105 versie kopen en strippen. Voor de onderdelen los haal je zo €500,- op en ik zie niet gebeuren dat Canyon de CF SL als frameset voor onder de €1100,- gaat verkopen. Of gewoon een complete fiets kopen met Force of Ultegra. Daar is qua prijs niet tegen op te boksen. Alleen jammer dat ze geen Chorus CF SL hebben
-
- Forum-lid
Als je geluk hebt vang je €300,- voor de wielen (ex banden). Het is maar net wat een gek er voor geeft.
Straks nog even gebeld met canyon en er komen later nog losse frames beschikbaar. Echter verkopen ze liever complete fietsen.
Overigens leveren ze de 105 versie ook met een andere zadelpen.
Straks nog even gebeld met canyon en er komen later nog losse frames beschikbaar. Echter verkopen ze liever complete fietsen.
Overigens leveren ze de 105 versie ook met een andere zadelpen.
Video: https://vimeo.com/73466253jsprbcn schreef:Het was enkel een route van 20Km om een paar foto's en een video te maken (gewoon voor de leuk). Ik had een touwtje bij me zodat ik de stok op mijn rug kon dragen... ging best, maar ik doe het niet meerlupo schreef:Mooie foto's jsprbcn! Leuk zo'n GoPro maar fietste dat wel lekker met die stok, waar liet je die?
Nog even een vraag m.b.t. een eventuele wielset upgrade: met welke wielset zou een meest optimale upgrade behalen wat rijeigenschappen/looks betreft. Ik heb nu een set Ksyriums Elite black, maar ik wil iets.... beters en mooiers. Mijn eerste keuze zou uitgaan voor een setje carbon 35-50mm, maar gezien ik eigenlijk bij elke rit klim/afdaal ben ik denk ik beter af met een goede/mooie set alu wielen.
Ik dacht al aan Fulcrum Racing zero blak of Campagnolo Shamal black... iemand een idee, suggestie?
Zo zou het er dan ongeveer uit moeten zien:
Laatst gewijzigd door jsprbcn op 30 aug 2013 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Helemaal mee eens! Als Campa fan heb ik nu een set Shamals en een set zwarte Bullits, en daar hóórt natuurlijk een (zilvergrijze) met Campa afgemonteerde fiets bij...haaldoor schreef:Alleen jammer dat ze geen Chorus CF SL hebben
Dus Canyon: graag een grijs CF SL frame met Campa afmontage in het programma s.v.p.