Italiaans temperament
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ciao,
Peter
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Bedankt, zal ik doen!danny1407 schreef:Netjes David!PinarelloQuattro schreef: Mijn naam is David en ik kom uit Den Haag.
Groet, David
Een rood tie-wrapje en je computertje nog iets naar voren schuiven.
Verder niks aan doen!
Moet zeggen dat ik ook wel erg heb zitten twijfelen hoor.....eigenlijk wilde ik namelijk Campagnolo Chorus, maar dat lag boven mijn budget (aangezien ik ook nog andere wielen moest komen ipv de standaard MOST-wielen die er op zaten)boswielrenner schreef:Mooie fiets, hoewel ik toch vind dat op een Italiaanse racer een campa groep hoort te zitten.
Tsja, Andere wielen had je altijd nog kunnen doen als je weer gespaard had. Ander merk groep is iets minder eenvoudig.PinarelloQuattro schreef:Moet zeggen dat ik ook wel erg heb zitten twijfelen hoor.....eigenlijk wilde ik namelijk Campagnolo Chorus, maar dat lag boven mijn budget (aangezien ik ook nog andere wielen moest komen ipv de standaard MOST-wielen die er op zaten)
Klopt, maar betere wielen vond (en vind) ik vele malen belangrijker dan het verschil tussen Ultegra en Chorus.cobra427 schreef:Tsja, Andere wielen had je altijd nog kunnen doen als je weer gespaard had. Ander merk groep is iets minder eenvoudig.PinarelloQuattro schreef:Moet zeggen dat ik ook wel erg heb zitten twijfelen hoor.....eigenlijk wilde ik namelijk Campagnolo Chorus, maar dat lag boven mijn budget (aangezien ik ook nog andere wielen moest komen ipv de standaard MOST-wielen die er op zaten)